Terug naar overzicht
Hoi,wij gaan 's middags met de naaste familie uit eten: ouders, grootouders, broers, zussen, meters, peters en een tante en nonkel die we veel zien. Ik heb dan ook de nichten en neven meegevraagd waarmee ik de beste band heb en die ook iets voor mij gaan doen in de kerk.Je moet dat uiteraard zelf bepalen, waar jullie je het best bij voelen.Groetjes.
Wij hebben gewoon broodjes gegeten met onze ouders en getuigen.Na de mis hebben we met nog enkele andere dichte familieleden gebak en koffie gekregen in de feestzaal. Dit was dus vóór de receptie..
Wij gaan gaan eten met de ouders, mss grootmoeder als ze mee kan, broers en getuigen.grAnn5/9/2009
Wij hebben in de namiddag een receptie, dus we gaan na de huwelijksmis (begint om 12u30) een broodjesbuffet voorzien voor de ouders, getuigen en broers en zussen.
Dag bruidjesWij wilden 's middags de 'intimi' - we waren toen met 35 - toch iets meer geven dan louter broodjes... We zijn een lekkere pasta met scampi gaan eten (een menutje voor € 25,00 in een leuk restaurantje). De burgerlijke plechtigheid was in de voormiddag; onze viering in de namiddag. We zaten dus met een 'gat' over de middag. (Om 16u was het receptie en om 19 avondfeest voor alle 150 gasten. Het eten over de middag met de intimi was echt een ontzettend gezellig moment. We hadden er zelf geen werk aan (ik zag mijn mama persoonlijk ook geen broodjes staan smeren dit dag), en het moment was ideaal als 'teambuilding'!De intimi waren in de wolken: pure gezelligheid en ze hebben op onze trouwdag een héle dag lekker gegeten en gedronken... Toch even dit: we hangen graag de Bourgondiër uit ;-)groetenJoke 18 april 09
Wij eten 'smiddags met onze ouders, grootouders, broers en schoonzussen in de zaal waar we 'savonds ons feest doen. We konden de zaal huren vanaf 12u en dan moeten we niet heel de tijd over en weer rijden.Ze hebben heel veel keuzen en een goede keuken!Als je een receptie doet heb je kans dat de mensen die wel nog mee uit eten gaan dan eigelijk al eten en veel zullen laten staan. Je moet je niet verplicht voelen om de gewoonte te volgen en iedereen eten (al zijn het broodjes) te geven.Doe gewoon waar jullie je goed bij voelen!
Wij eten enkel met de suite 's middags...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/