Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinder kostuum huren

28-5-2009 15:57:46
Kan er iemand mij helpen? Wij zoeken eigenlijk een kostuum voor een kindje van 2jaar om die te huren. Hij heeft maatje 92.
Liefst een zwart met een licht gekleurd hemdje ofzo. Waar zou ik dit kunnen vinden aub? Iemand ideën?
Groetjes
Jessi

Jessica
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1166

Wendy
28-8-2010
 Meld misbruik28-5-2009 19:13:38

Hallo Jessica,

ik weet niet van welke streek je bent, maar bij Labaere in Zottegem verhuren ze kostuumpjes voor kinderen. Weet wel niet vanaf welke maat. Maar daar kan je gerust informeren.

Veel succes ermee.
Groetjes,
Wendy

Jessica
8-8-2009
 Meld misbruik28-5-2009 21:27:03

Goe punt Wendy... IK ben van regio Vlaams Brabant in België :-)

Groetjes
Jessi

Sylvia
20-6-2009
 Meld misbruik29-5-2009 16:31:44

die van ons kindjes komen van in aalst bij
vandroogenbroeck maar ik weet niet vanaf welke maat ze daar hebben ... is wel heel mooi !

greta
7-8-2009
 Meld misbruik26-6-2009 23:46:06

Beste jessica,

wij trouwen op 7 augustus en ons zoontje zal voorlopen, ben ook verscheidene winkels afgelopen voor een kostuum voor ons zoontje, om te kopen of te huren. en dan ben ik via het internet terecht gekomen op een site www.humpiedump.nl = zeer mooie feestkleding voor kinderen en heel goedkoop, voor zo'n 50 euro, incl. verzendkosten zal ons zoontje schitteren en vertederen op de belangrijkste dag van ons leven. zeker eens gaan kijken op deze site. ook voor bruidsmeisjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...