Nu Online
Momenteel zijn er 448 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbeeld tegoedbon

28-5-2009 16:17:13
hallo, ik probeer al de hele middag om een tegoedbon te maken in word om aan onze ouders te geven samen met een fotokader, maar het lukt me niet. Heeft iemand een voorbeeld hiervan, dan mag je mij deze doormailen op nathaliedewil@hotmail.com.

groetjes Nathalie
03-07-09

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 702

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik28-5-2009 16:25:34

hallo,
Je moet eens googelen naar "sjabloon microsoft office". Je zult het zowel terug vinden.
Groetjes,
Mieke

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik28-5-2009 17:03:17

sjablonen heb ik gevonden maar als ik ze dan op mijn leeg blad (word) invoeg krijg ik er geen tekst naast gezet alleen vanaf onder de sjabloon kan ik beginnen typen.

Sophie

Meld misbruik30-5-2009 11:28:36

hye nathalie,

je moet op de afbeelding dubbelklikken.
Dan komt er een nieuw kader met afbeelding opmaken. Je kiest het tabblad INDELING.
Dan zie je zo hondjes met streepjes staan als voorbeeld en dan kies je 'achter tekst' het voorlaatste voorbeeld. Dan kan je tekst typen op of naast je afbeeling.

groetjes

Sophie

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 19:43:06

http://www.party-gifts.nl
op deze site vind je misschien ook wel iets.

groetjes, Carolina

eef
26-9-2009
 Meld misbruik24-6-2009 2:53:57

beste,
bij microsoft publisher vind je wel voorbeelden van zo'n cadeaubon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...