Terug naar overzicht
wij trouwen binnen 23 dagen en hebben nog geen openingsdans! en een 2e dans al helemaal niet, weet niet goed waar te beginnen zoeken dus tips zijn voor mij ook altijd welkom!groetjes Lies
Een tip die onze DJ gaf was de openingsdansen van onze ouders toen zei trouwden.Bij ons is dit niet mogelijk want m'n partner z'n ouders zijn gescheiden ..Maar voor de ouders is dat dus een emotioneel moment als ze kunnen slowen op hun eigen openingsdans geweest :)
Wij hebben de 2de dans overgelaten aan mijn vader. Het is het moment waar de vader met zijn dochter danst, dus de keuze lag bij hem. Vond ik een mooi gebaar
Hallo,Wij nemen als 2de dans 'dochters' van Marco Borsato. Vind de tekst echt wel heel toepasselijk om met mijn papa te dansen.Groetjes,Katrien19/06/2009
heyik heb aan ma en schoonmoeder gevraagd wat hun favoriet nummer is - dan dansen wij eerst op ons openingsnummer dat wij samen gekozen hebben en daarna dansen we op 2 nummers gekozen door (schoon)moeder... dan is iedereen tevreden!nathalie
Wij hebben idd ook onze openingsdans en daarna gebruiken we 'You don't have to let go' van Jessica Simpson als vader-dochterdans (en moeder-zoon tegelijk) Ik vind het een prachtig nummer.Daarna weten we het eigl nog niet goed ... mn vriend zn ouders zijn gescheiden en ik heb dus nog 2 schoonvaders om mee te dansen hé. Maar mn vriend heeft een hekel aan dansen, dus die wil al helemaal niets na de openingsdans doen eigl.Succes allemaal,Eef
Hi Liesbeth,voor de openingsdans : Hasta mi final - Il DivoDu - Peter MaffayDonna amante mia - Umberto TozziChapel in the moonlight - Dean MartinStand by me - Ben E. KingSe stiamo insieme - Riccardo CoccianteThe power of love - Jennifer Rush*De meesten zijn te beluisteren op YouTube of Dailymotion.@ Lies :Strangers in the night - Frank SinatraBlue Spanish eyes - Engelbert HumperdinckDelilah - Tom Jones (= wals)Que je t'aime - Johnny HallidayOnly you - The PlattersCaruso - Lucio DallaI can't stop loving you - Ray CharlesSous le vent - Garou & Céline DionS'il suffisait d'aimer - Céline DionWhen I need you - Leo SayerDid I tell you, lately... ? Rod StewartKan je hier wat mee doen ?Groetjes,
Sorry Liesbeth,ik bedoelde niet de openingsdans natuurlijk maar de 2e dans. Groetjes