Terug naar overzicht
Hallo Annabelle,Zoals ik je al eerder had laten weten, trouwen wij ook in Outfort.Via via hebben wij ondertussen vernomen dat vroegere vrienden van ons daar ook getrouwd zijn en dat die heel tevreden waren, maar meer details heb ik er niet van. Toen wij een beslissing moesten nemen, heb ik dezelfde vraag hier gesteld en enkel Suzy van hier op het forum (ondertussen getrouwd) reageerde toen en heeft na haar huwelijk nog laten weten dat alles heel goed verlopen was. Blijkbaar is de zaal niet heel bekend. Ik ben eens benieuwd of er ondertussen toch al mensen met deze zaal ervaring hebben...Ik zal je alleszins iets laten weten na 12/11/2005. Wij geven wel enkel een (dans)feest met een soort van kaas- en wijnavond.Veel succes met de verdere voorbereidingen !Groetjes,Gert
Hoi Gert,Wij hebben 19 september een afspraak om eens een kijkje te gaan nemen en om een offerte op te maken.De zaal lijkt mij echt heel leuk.Wij willen wel een bbq, een daarvoor is het ook geschikt.Hebben al een voorbeeld offerte gehad, en dat ziet er niet echt duur uit. (niet dat ik er zoveel van ken hoor!)Hoeveel betalen jullie ongeveer?Hebben jullie een dj van daar? of moet je daar zelf voor zorgen?
Inderdaad Annabelle, wij vonden de prijs ook goed meevallen ! Ik weet het van buiten niet meer exact maar ik geloof dat wij iets tussen 3000 en 3500 Euro zullen betalen voor een dansfeest, 100 personen, drank inbegrepen (zware bieren hebben wij wel uit het assortiment laten schrappen) met kaas/charcuteriebuffet. Wij zijn in verschillende andere zalen ook geweest en outfort heeft in vergelijking met anderen zeker een redelijke prijs vonden wij.DJ-materiaal moet je via hen huren en zij kunnen wel een DJ aanraden (geen professionele), maar je bent niet verplicht om die te nemen. Wij zullen deze wel nemen, want gesprek met hem was goed verlopen.Enige reden waarom wij twijfelden was dat de zaal opgedeeld is in een aantal "nissen" en dus niet iedereen de dansvloer van aan zijn tafel zal kunnen zien. Groetjes,Gert
Hoi Gert,Moest je het nog zien voor morgen,Heel veel plezier morgen!!Laat ons zeker weten hoe het verlopen is ;)En hoe de dj was :pOnze zaal ligt nu ook daar vast, en ook de dj van de zaal.Succes!