Terug naar overzicht
Hallo Dennie,Wat is de prijs dat je vraagt voor de paspop?mvgsophie
Ik ben nog op zoek naar een paspop. Hoeveel vraag je hiervoor? Ik heb gezien dat je van Ieper bent, das wel een stukske van hier (de kempen). Maar ze ziet er wel de moeite uit. Carolina.Stappaerts@telenet.beGroetjes, Carolina
Ik ben ook wel op zoek, regio Hamme, Ovl.Hoeveel vraag je voor de paspop?Marieke
Hallo,Wij trouwen op 24 juli aanstaande en zou daarna mijn kleedje inderdaad op een paspop willen etaleren. Ben van Roeselare, hoeveel is je vraagprijs?GroetjesSharonsharon_deseck@hotmail.com
Hey Wil je mij ook de prijs doormailen? Mijn e-mailadres: ellen-de-smet@skynet.beVele groetjes Ellen
Hallo iedereen de vraagprijs voor deze pop is 55 euro. De pop is af te halen in Ieper.groetjes
Hoeveel kost zoiets nieuw?GroetjesJessi
ik heb er persoonlijk géén idee van hoeveel zoiets nieuw kost.groetjes
Hey voor 40€ kom ik er graag om. Laat me vlug iets weten. ik trouw over 2 weken..Groetjes
hey, we zijn al twee weken getrouwd. Zeker geinteresseerd:mail cynthialambrecht@hotmail.com
Juist zeker weten of daar geen maten in zijn enzo, en de staat van de pop. Anders zie k dat wel zitten
ik kan ze verkopen via 2e hands voor 55 euro als er hier iemand de zelfde prijs heeft mag je ze komen halen.de maat is 38/40. en de pop is in goeie staat. het overtrek kan zelfs af om eens te wassen.Laat vlug iets weten of ze is verkocht.