Terug naar overzicht
Wij hebben Jef Lemmens uit de Smalvoort in Vorselaar. Een gepensioneerde maar heel pasionele man. Heb nu zijn telefoonnummer niet bij de hand. Efkes telefoonboek raadplegen. groetjes, Carolina
Hey Gwen,Wij zijn ondertussen 3 weken getrouwd en hebben Fre4 als videograaf gehad. Hij is echt supergoed hoor, hij vraagt minder dan 450 € , en hij heeft bij ons gefilmd van 8u 's morgens tem 2u ' s nachts.Een dikke week geleden zijn we onze video gaan halen bij hem thuis, en echt waar hij is super !Oh ja bijna vergeten, hij is zelf van de prov antwerpen, als je wil kan ik je zijn gegevens wel doormailen als je me je emailadres geeft.Groetjes Ann
Hallo Ann,Zou je het zijn nummer ook kunnen doorsturen naar mij? Ik ben op zoek naar juist hetzelfde :-) caroke85@hotmail.com.Bedankt!Groetjs, Carolien
Hallo Ann en Carolina,Zouden jullie misschieven even de gegevens van jullie videograaf willen doormailen?ellis.debacker@telenet.beAlvast bedankt!Groetjes,
Hey Ellis,Mail is al onderweg :)Groetjes Ann
Hallo Ann,Hierbij mijn mailadres:blockxnooyens@hotmail.comIedereen bedankt voor de nuttige tips.Gwen14/05/2010