Terug naar overzicht
Hey Vanessa,Die van ons komen van bij de Diamantwijk in Antwerpen. Een eenvoudige gouden ring voor mijn ventje, eentje met een steentje voor mij.Kostprijs lag tussen de 350 en 400 euro voor beiden. En daar hadden ze nog wel wat keuze.groetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi Vanessa,de onze kosten 550,00 euro. We hebben ze in Breda gekocht. Bij de Siebel-juweliers in Nederland verkopen ze de Insième collectie trouwringen. Wij waren er direct verliefd op. Via hun site kan je een foldertje aanvragenGroetjesIlse21/03/09
Heytjes,Je kan altijd goedkoper gaan door naar de collectie van amici te kijken ofzo. Zij maken stalen ringen, maar ook zilveren, gouden of titanium ringen, of combinaties van 2 materialen. Ze hebben echt een uitgebreide collectie met prijzen gaande van amper €50 tot €800 euro. Wij hebben onze ringen bij onze juwelier ook van amici besteld omdat we geen echte 'ringendragers' zijn, en er dus ook geen fortuin wilden aan besteden. We hebben nu een knappe ring voor een mooi prijsje. www.amici.be Veel succes,Eef
bij fede di oro vind je ringen in die prijsklasse. De onze kosten 600 euro waarin in de mijn 6 briljantjes zitten.groetjes
die van ons komen ook van de diamantwijk in antwerpen, daar heb je echt ringen voor elk budget ! je moet er wel onderhandelen over de prijs... die van ons daar vroegen ze eerst 600 voor de twee voor, maar we hebben de prijs tot 400 gekregen + een extra diamantje in die van mij.Groetjes,Sylvia20 juni 2009
De onze zijn ook van Amici. Het zijn stalen ringen die samen €250 kosten.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hallo,Anders moet je eens een kijkje gaan nemen bij Gerda De Vrij. Een juweelontwerpster in Antwerpen (tegenover de winkel van Wim Meeussen). Heel mooie ringen en goedkoper dan die van hem. Ze heeft ook een site: www.gerdadevrij.be denk ik.Succes
Zoals ik hier al eerder kon lezen ,de onze komen ook van AMICI ,Guy een gewone ,ik dezelfde maar met steentje ,we betaalde met graveren 320 euro bij een juwelier in het schoppingcenter Wijnegem.Linda
Hoi!Mijn trouwringen komen van bij Wim Meeusen in Antwerpen en ze zijn prachtig! Voor onze beide ringen samen hebben we maar €945 betaald! En het zijn nogal speciale ringen dus dat viel bij mij nogal mee! De mijne kostte €420 en die van mijn vriend €525, dus wie is er hier het duurst :DGroetjes!Saskia,18-07-09
Wij zijn bij Fede di Oro geweest in Izegem, absoluut een aanrader. Ze zijn heel vriendelijk en geduldig met de klanten en zeker niet opdringerig, wat wij zeer apprecieerden. Voor ons was het niet bij de deur maar ik kan het iedereen aanraden. Onze trouwringen kosten 620euro.