Terug naar overzicht
hey, ik ken het gevoel... voor de trouw zelf geen zenuwen maar wel gisteren gecrashed voor mijn vrijgezellen die binnen 1 uur begint. blijkbaar ben je ook een controlefreak, net zoals mij, je vriendinnen weten dit en houden daarom alles geheim.ze zullen echter niets doen dat je zelf niet wil, want daarvoor zien ze je te graag. allez, dat hoop ik toch van mijn vriendinnen. hihigroetjes ellen
boehaaaa, ik begin het ook te krijgen hoor! Vooral dat er veel "gapers " gaan staan aan het gemeentehuis, mensen die ik eigenlijk niet ken. Grrrh.Ben ook wreed zenuwachtig aan het worden ;-)27/6/09
Hey Sylvia,nee hoor, ik loop ook al meer dan een week als en stresskip zonder kop rond. Bij ons zijnt nu nog 14 dagen op de teller, dus begin ook zo stilaan door te flippen nu. :)Compleet normaal denk ik ;)Mijn vrijgezellen heb ik al achter de rug (vorige week) en kmoet zeggen, ze hadden het fijn geregeld!Hou de moed erin! Succes!Cindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hallo,hier nog een bruidje van 20 juni. Nu is echt geen weg meer terug he! We zijn al verloofd sinds februari vorig jaar en het leek nog wel een eeuwigheid te gaan duren, maar nu is het ineens heeel snel gegaan. Ik ben ook heel nerveus. Ik hoop dat de dag snel daar is, want zo nog lang moeten rondlopen, dat hou ik niet lang meer vol !Laten we duimen dat het weer dan net zo goed is als dat van vandaag!groetjes,caro
hoi sylvia,trouw zelf ook op 20 juni, en dacht dat ik de enige was die er zo zenuwachtig bij liep, maar blijkbaar dan toch niet! vele groetjes jessica
nog eens ff tijd om op het forum te komen... de stress is er nog niet beter op geworden !!! nog meer zelfs ! op onze uitnodigingen stond dat ze moesten verwittigen voor 1 juni (vandaag dus !) en toch zijn er al heel veel mensen die we zelf nog moeten bellen hebben en zelfs nog die we nog niet kunnen bereiken hebben, waar we dus niks van weten ! we hebben al wel 50 annulaties (meestal kleine kindjes van neven en nichten) mijn tafelschikkingen heb ik al keer of drie totaal herdaan, dus ik hoop maar dat alle mensen die nog niet bevestigd hebben wel komen of ik kan weer herbeginnen !! mijn ma en tante doen mij ondertussen nog meer stressen ! die zijn de vrijgezellen aant regelen en vanalles in elkaar aant steken voor den dag zelf (speechke, versiering voor ons appartement....)aaaarrrrgggghhhh ik trek het niet meer !!