Terug naar overzicht
1) Wij hebben geen ringkussen, maar je kan dat vinden in je bruidswinkel, maar ook bij AVA.2) Onze huwelijkskaars komt van www.beautycandles.be Dit wordt per post thuisgestuurd en wordt zéér goed verpakt.3) Onze opbergdoos hebben wij gewoon uit de Aldi. Enkele maanden geleden stonden daar van die kartonnen opbergdozen in de folder.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Neem eens een kijkje op styleyourwedding.beDaar hebben ze leuke spulletjes, misschien vind je daar wat je zoekt.(Ik heb daar mijn envelopendoos en zelfde gastenboek besteld.) Correcte firma!
Hey Heide,Ons ringkussentje komt uit Disneyland Parijs, maar wij hebben er inderdaad ook gezien bij AVA, net als enveloppendozen.Ook bij het bruidsparadijs in Merksem hebben ze alles wat je opsomt.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Hey,Ik kan je wel aan een ringkussen helpen. Wij hebben eentje gekocht maar gaan hem toch niet gebruiken.Als het je intereseerd mag je mailen hoor, teigetje4u44@hotmail.comGroetjes
Hey Heidi,Wij hadden geen ringkussen nodig. De pastoor heeft die net voor de zegening op een schaaltje gelegd.Onze huwelijkskaars komt van de Kaarsengieterij. We hebben die via internet besteld en die werd per post geleverd. Héél mooi en goede service.Als enveloppendoos hadden we een gewone opbergdoos. Uiteindelijk kijken de mensen daar toch niet zo naar hoor. Die willen zo snel mogelijk een drankje ;-))Groetjes,Krista ( sinds gisteren gehuwd dus nog kei hard aan 't nagenieten )
Dank jullie voor de tips!!Zal zeker eens op de sites gaan kijken en bij AVA.Jessy, bedankt voor het aanbod, ik ben van limburg, heb wel interesse als je id buurt woont.Groetjes.
hallo, ik heb mijn ringkussentje besteld op http://www.ringkussentjes.nl/ goede service. je ziet maar.groetjes
Heidi, je kan me gerust mailen hoor.Groetjes
onze ringkussentjes zijn een koppeltje in bruidskleding van me2you, een opbergdoos hebben wij niet maar er stonden er wel veel waar wij onze kaars bestelden. figaro in st niklaas, heel originele kaarsen en cadeautjes !!