Terug naar overzicht
Misschien zijn ze deze week op vakantie ?
hoi ! Geen paniek, ik heb m'n jurk er ook gekocht. Je moet eens op hun website gaan kijken, ze zijn maar paar dagen per week telefonisch bereikbaar, je zult waarschijnlijk op de verkeerde dagen geprobeerd hebben. In juli gaan ze wel een week in verlof... Succes !! Tinneke
Heb ook mijn kleed bij Farah Love besteld. Binnenkort mag ik eindelijk nog eens gaan passen. Ze bestaan dus nog wel degelijk :-). Je kan inderdaad maar op bepaalde dagen bellen voor een afspraak. Ik ken iemand die ook haar kleed daar gekocht heeft, vandaar kom ik aan dat adres. Ze zei me dat ze daar niet altijd super vriendelijk zijn, en dat heb ik ook al zelf ondervonden, maar wel correct. Dat blijft uiteindelijk het belangrijkste, niet? Niet te veel stressen dus, succes ermee !!
Hoi,ze bestaat nog wel degelijk hoor ;) Ik ken de eigenaresse, ze woont in dezelfde straat als mijn paarden staan en heb jaren met haar dochters op een manege gereden. Haar uren zijn inderdaad veranderd en ze werkt vooral nog op afspraak zodat ze ook tijd in haar kinderen kan steken.Ik heb er mijn stage gelopen tijdens school.