Terug naar overzicht
Hi Anouck,het enige wat ik nog kan toevoegen aan m'n prijsvergelijking van o-vl. is dat ik vastgesteld heb -door via mail prijsoffertes op te vragen- dat in west vlaanderen voor een identiek menu met een zelfde aantal personen in dezelfde formule (gezeten diner bvb), de prijs gemiddeld 1.000 euro duurder is... Heb geen idee hoe dit komt en ik wil ook niet beweren dat AllE zalen in west-vl. duurder zijn ; de uitzonderingen zullen er wel zijn om de regel te bevestigen... Veel sukses nog in je zoektocht !Groetjes
Hallo,Ik trouw op 10 juli 2010 en heb als zaal Salons Denotter in Zedelgem gekozen, omdat deze prijs/kwaliteit zeer hoog scoort (en ook omdat we er tot 7u 's morgens kunnen doorfeesten). Ze hebben er verschillende huwelijkspakketten (het onze zal ongeveer 55 euro pp zijn voor het avondfeest). We zijn er in 2008 zelf naar een trouwfeest van vrienden geweest en het was super. Mooie tuin, goede bediening, lekkere maaltijd en een super dessertbuffet. Toch gingen we ook langs bij Cofar Roeselare, de prijs lag daar hoger (je kunt wel kiezen of dranken aan tafel geserveerd worden of als je gasten ze aan de bar halen, scheelt veel in prijs). We gingen ook langs in De Vrede in Ichtegem, prijs/kwaliteit is gelijkaardig als bij Denotter, maar het feest moet afsluiten om 5u en ik heb al van verschillende mensen gehoord die er naar een feest gaan, dat de bediening van drank rond 4u al begint te slabakken. Je ziet, ik ben overtuigd van mij keuze. Veel succes.Heidi