Terug naar overzicht
Hoi, hebben ze bepaalde interesses want dan kan je hen het meeste plezier doen met iets wat daar bij aansluit. Mijn ouders maken veel foto's van onze dochter en wij kopen hen een digitale kader zodat ze hun foto's daar op kunnen afspelen. vraag eens rond als je niet zeker weet.groetjes Nathalie
Wij zitten daar ook nog mee. De ouders gaan een mini versie van ons fotoboek krijgen. Maar voor de getuigen weet ik het ook nog niet zo goed. Bongobonnen zijn inderdaad al wat afgezaagd en je moet dan echt mensen hebben die dat ook gebruiken anders is't ook maar zonde. Mijn getuige is een heel "braaf" meisje. Drinkt niet, rookt niet, gaat niet uit,... Moeilijk dan hoor. Als je nog ideeën binnen krijgt... Kan je mij er ook verder mee helpen. groetjes, Carolina
hey,voor onze ouders geven wij een fotoboek, en voor de getuigen denken we een saunabeurt te geven.groetjes
wij hebben als bedankingen voor de ouders, grootouders en getuigen een spiegel uit een doopsuikerwinkel, waar onze naam en huwelijksdatum op staat. we hebben wel voor elk een aparte afbeelding gekozen. voor de kindjes hebben we een nintendo dsi (het zijn mijn eigen kindjes) , het is wel iets duurder maar die zijn niks met een kader of foto ofzo... en dat willen ze echt wel.GroetjesSylvia20 juni 2009
Ok, bedankt voor de informatie mensen, wij gaan vanavond ook naar een doopsuikerwinkel, we hebben wel wat leuke ideetjes kunnen opdoen, en gaan wellicht ook zo'n spiegel(s) of iets van glas laten maken met naam en datum...