Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

16 Mei was een sprookje

31-5-2009 18:18:07
hallo iedereen, we zijn juist terug van huwelijksreis, daarom dit late verslagje.
16 Mei begon heel vroeg met de kapster dat aan huis kwam en ook mijn make-up verzorgde, ondertussen zorgde mijn zus dat mijn zoontjes aangekleed raakten.
Dan mocht ik eindelijk mijn droomkleedje aantrekken, ik voelde me net een prinsesje en iedereen zei dat ik straalde.
Dan kwam mijn ventje aangereden, met een mooi bruidsboeket (waar ik hem wel tips had gegeven wat ik mooi vond), en dn begon voor ons onze sprookjesdag, een paar regendruppels geteld maar voor de rest straalde de zon, ook onze kindjes waren in een gelukkige bui. Het is een dag om nooit te vergeten, kan ook moeilijk anders, we hadden een fotograaf en videograaf onder de arm genomen, en vele vrienden trokken ook veel foto's.
Meteen na het avondfeest zijn we ons gaan douchen en vertrokken we naar thailand, het was een schitterende reis.
Nu we terug zijn is het al naar wat foto's kijken van onze sprookjesdag, en onze kaartjes openen.
aan iedereen dat hun dagje nog moet komen, geniet er met volle teugen van... het is zalig
groetjes...

heidi

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 374

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik31-5-2009 19:24:58

Dag Heidi!

Een hele dikke proficiat!
En nog een heel gelukkig leven samen!

Groeten,
Eva

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik1-6-2009 21:40:00

Hele hele dikke proficiat!! Het is inderdaad zoooo snel voorbij...
`
Nog Lang nagenieten=)-

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...