Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen voor 20 juni. Wie nog?

1-6-2009 12:18:23
Hoi bruidjes,

Hier een bruid met zenuwen. Nog 3 weken en het is zover. Ik heb schrik voor zaken die je niet in de hand hebt, zoals het weer, de sfeer en problemen die kunnen voorkomen zoals muziek in de kerk en feest en het vervoer op tijd enz.
Ik weet je mag je er niet druk in maken maar dat valt me moeilijk. Heb me kleed sinds zaterdag thuis gangen en ben al vermagerd sinds 3 weken geleden straks is hij nog te groot :(
Dus zenuwen mogen niet maar hoe hou je dat tegen. Zijn er nog bruidjes die binnenkort trouwen en hoe voelen jullie zich. Misschien samen de stress tegemoedgaan ;)

groetjes Kelly, een stressy bruid

kelly
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1047

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik1-6-2009 13:12:50

Hoi Kelly

wij trouwen 1 dagje vroeger, op 19 juni.
Tot afgelopen weekend had ik eigenlijk geen stress, zenuwen ..
Maar ik moest mijn kleedje terug gaan passen zaterdag en dat viel wat tegen.
Ik ben intussen 17 weken zwanger, en toen we dat wisten, op 8 weken, zijn we dat ook meteen gaan melden in de winkel.
Daar zeiden ze dat het helemaal géén probleem was, dat zoiets de laatste tijd meer en meer voorkomt, dat ze dat desnoods de dag ervoor nog zouden kunnen fixen.
Ze hadden er dan ook duidelijk bijgezet: "ZWANGER!"

Zaterdag zat ik redelijk geperst in mijn kleedje. De verkoopster die me hielp stelde me opnieuw gerust: geen probleem meisje, maak u geen zorgen, we regelen dat !
Er komt een naaister bij, mijn maten opnieuw genomen, nergens een probleem.
Tot ik vanvoor aan de kassa stond om een nieuwe afspraak te maken om opnieuw te gaan passen. Was zo één of andere verantwoordelijke die een zeer slechte dag had ofwel ergens haar tact en professionalisme verloren was!
"Jama .. da is wel véél werk zenne, daar gaan veel uren inkruipen, ge weet toch dat dat u geld gaat kosten?! Alez, wist ge nu nie dat ge zwanger ging worden, dan hadden we dat kleedje nog niet besteld.."
Me echt de grond inboren, schuldig laten voeln !
Dat meisje zei ook meteen dat ik dat wel was komen zeggen onmiddellijk..waarop ze toen zei: "ja, maar daar zijn we nu niks mee hé, nu moeten we daar zo aan zitten werken"
Seg, hallo ... toen ik mijn kleedje ging kiezen woog ik net 50kg, in eerste instantie al veel te weinig, ze gingen sowieso het kleedje iets groter laten komen omdat ik toch van plan was om wat bij te komen.
Ik ben nu zwanger, en we zijn daar dolgelukkig mee, maar als zo iemand zo gaat reageren.. ik was er echt niet goed van .. :-(
nu totdat ik opnieuw ben gaan passen loop ik gewoon bomvol zenuwen rond. Terwijl ik weet dat ik aan de baby moet denken en best geen stress heb!
Maar toch .. je wilt alles perfect die dag, ..

Verder is alles wel ok, alles is klaar, echt enkel nog de laatste dingen,vanavond gaan we naar de feestzaal om nog wat te bespreken en dan is het maar wachten tot het zover is.

Succes ermee !

Ilse
13-6-2009
 Meld misbruik1-6-2009 18:32:00

Hallo,

Hier nog een bruid met zenuwen, wij trouwen op 13 juni... :-))de kilo's vliegen eraf bij mij, zelfs met de nodige feestjes en uitgebreide etentjes....
Ik mag mijn kleedje nog een laatste keer gaan passen woensdag 10 juni en wat er dan nog moet ingenomen of uitgelaten worden, doen ze er ter plaatste en dan kreeg ik mijn droomkleedje mee naar huis...
Ik probeer kalm en rustig te blijven maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan hé!

Nog veel succes en maak er een onvergetelijke dag van!!!

Groetjes,
Ilse
13/06/09

kelly
20-6-2009
 Meld misbruik1-6-2009 22:44:20

Hoi Ilse en Claudia,

Ook bijna vlakbij dus. Bij ons staat ook het belangrijkste op punten. Heb wel nog details te doen. Me kleed ben is gelukkig in orde nu enkel niet meer afvallen.
Claudia erg dat ze geen rekening houden met je zwangerschap. Ze wisten ervan, getuigd niet echt van professionaliteit.
Alvast proficiat met je zwangerschap.

En veel succes met jullie huwelijk, waar trouwen jullie?
Ik trouw in hof ter mude in Knokke. Een prachtige locatie met super enthousiaste en vriendelijk eigenaars.

groetjes Kelly

www.david-en-kelly.bruiloftsite.nl

Els
20-6-2009
 Meld misbruik2-6-2009 21:53:43

ook hier 20 juni!!

kleed en allerhande in orde.. nu enkel nog fotograaf!! :s *zucht*

groeten

Sylvia
20-6-2009
 Meld misbruik2-6-2009 23:44:28

kversta u maar al te goed, hier ook 20 juni, dus nog 18 dagen (binnen een kwartier nog 17 zelfs !!!!)
en ook de stress heeft hier al serieus zen kop opgestoken !! slapen is er niet veel bij, want elke keer als ik in slaap val begin ik te dromen over alles wat fout kan gaan ! :s
en ik weet wel al te goed dat alles in orde is, dat alles geregeld is en het een superdag gaat zijn, maar als ik dan denk aan alles wat nog fout kan gaan .... brrrrr !

Nog veel succes !

Groetjes,
Sylvia
20 juni 2009

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik3-6-2009 18:00:30

trouw binnen 10 dagen.
Zenuwen heb ik nog niet echt. Ben eerder triestig, omwille het feit dat enkele persoonen die me zeer dierbaar zijn. er niet meer zijn.
Voor de rest is alles in orde juist nog eens naar de zaal bellen om het definitief aantal pers door te geven.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...