Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester

7-9-2005 22:43:01
Hallo,
Morgen ga ik een afspraak maken bij onze ceremoniemeester ( Dhr. Loncin ), wat moet ik zeker vragen en afspreken op een eerste afspraak? Word er al een soort draaiboek gemaakt?
Groetjes Cindy
24/06/2006

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 530

An
13-8-2005
 Meld misbruik7-9-2005 23:06:22

Hoi,
Bij ons had de ceremoniemeester een blad bij waarop een aantal vragen stonden. Bijv.wie er allemaal bij de suite hoort, of jullie auto's met chauffeur voorzien, hoe laat er voor de wet en evt voor de kerk getrouwd wordt. Het wijst zichzelf wel uit. Wij hebben uiteindelijk een paar weken voor de trouw nog eens een afspraak gemaakt om alles in detail te bespreken. In het eerste gesprek kregen we ook tips, en wees hij ons op een aantal praktische dingen.
Groetjes en veel succes!
An (25 dagen getrouwd)

An
24-9-2005
 Meld misbruik8-9-2005 8:05:10

Hallo,

Normaal gezien stelt de ceremniemeester wel alle vragen. Probeer al uren te weten van gemeentehuis en kerk. En ook de juiste adressen. En op al de rest zal je wel een antwoord weten of daar juist krijgen.

Veel suc6.

An & Tom - 24.09.05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...