Terug naar overzicht
bah, wat een tegenvaller zeg!!!Zeker de naam 'paradijs' niet waard.
Hoop voor jou dat het in orde komt.Moet zeggen deze winkel komt soms nog wel met "negatieve" berichten hier aan bod...
Dag Isabelle,Ik zou ook om te ontploffen zijn, alsof je niets anders meer te doen hebt en dan nog eens de extra stress erbij!Ik ben daar ook eens geweest voor een trouwjurk. Ik mocht eerst mijn vorokeur door geven en dan zouden ze het nadien klaar hangen in mijn maat. Ik terug naar daar na paar weken, met een afspraak. Er hing dus welgeteld 1 kleed klaar van mijn 5 modellen dat ik uitgekozen had! Dan kwam ze aan met een kleed dat veel te groot was. Het derde model was het ergste: kwam ze met iets aan zetten 'dat er wel een beetje op leek'. Wat absoluut niet zo was. ok, het was ook ivoor, maar ik wou iets met wijde rok en halter en sleep, dat had haar kleed dus niets van. Ondertussen begon verkoopster even met haar vriend of man te bellen toen ik vertelde dat ik mijn oorspronkelijke keuze wou. Heb dna maar gezegd dat ik de rest toch niet meer zo mooi vond en ben weg gegaan. Heel veel keuze van jurken, maar dus geen aanrader om een geode service te hebben!Ik duim alvast voor jou dat het nog allemaal in orde komt!GrAnn
Idd stressie voor jullie ,dat beloofd ,wij over 99 dagen en hebben daar ook 2 vazen besteld met bedankt op voor de getuigen ,ben benieuwd,succes vrijdag,Linda
hoop dat het in orde komt voor jullie, want heb er ook alleen nog maar slechts van gehoord, dus ben blij dat we daar niks besteld of gekocht hebben