Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het bruidsparadijs antwerpen

1-6-2009 13:55:32
Hallo medebruidjes

Komende vrijdag 5 juni stappen wij in het huwelijksbootje. Nu hadden wij 20 april een bezoekje gebracht aan het bruidsparadijs en daar hadden wij een enveloppendoos en zo 3 gegraveerde glaswerken besteld met een mooie tekst op voor de ouders. Tot eergisteren hadden wij daar niks van gehoord. Ik al vol zenuwen omdat we binnen een paar dagen trouwen en daar nog altijd niet zijn kunnen om gaan. Dus belde ik zaterdag voor de zoveelste keer nog eens naar de winkel en ons glaswerk was eindelijk aangekomen. Wij de auto in en richting antwerpen (we komen van limburg). Overal vol file en uiteindelijk moeten omrijden langs brussel. Komen we daar aan in de winkel... Het glaswerk was volledig verkeerd gemaakt!! Er stonden gewoon 2 duiven op, zonder tekst. Ik kreeg bijna een inzinking. Nu moeten wij wachten tot donderdag om er dan nog om te gaan. Dit is al een héél stressie week en we hebben bijna geen tijd om dit te gaan halen. Ik ben absoluut niet te spreken over de service van het bruidsparadijs. Het heeft meer dan 6 weken geduurd eer we erom mogen gaan, maar nu op 3 dagen tijd zou wel alles in orde geraken! We hebben zoveel keer moeten bellen en toen die vrouw dat glaswerk toonde aan ons, zei ze dat dit niet meer gemaakt werd! Terwijl dit maar al te goed ging maar ze gewoon ons wouden pushen om dat verkeerde glaswerk toch maar mee te nemen!

Groetjes van een stressie bruid!
Isabelle

isabelle
5-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1059

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik1-6-2009 16:40:44

bah, wat een tegenvaller zeg!!!
Zeker de naam 'paradijs' niet waard.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik1-6-2009 21:38:23

Hoop voor jou dat het in orde komt.

Moet zeggen deze winkel komt soms nog wel met "negatieve" berichten hier aan bod...

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik1-6-2009 22:05:57

Dag Isabelle,

Ik zou ook om te ontploffen zijn, alsof je niets anders meer te doen hebt en dan nog eens de extra stress erbij!

Ik ben daar ook eens geweest voor een trouwjurk. Ik mocht eerst mijn vorokeur door geven en dan zouden ze het nadien klaar hangen in mijn maat. Ik terug naar daar na paar weken, met een afspraak. Er hing dus welgeteld 1 kleed klaar van mijn 5 modellen dat ik uitgekozen had! Dan kwam ze aan met een kleed dat veel te groot was. Het derde model was het ergste: kwam ze met iets aan zetten 'dat er wel een beetje op leek'. Wat absoluut niet zo was. ok, het was ook ivoor, maar ik wou iets met wijde rok en halter en sleep, dat had haar kleed dus niets van. Ondertussen begon verkoopster even met haar vriend of man te bellen toen ik vertelde dat ik mijn oorspronkelijke keuze wou. Heb dna maar gezegd dat ik de rest toch niet meer zo mooi vond en ben weg gegaan. Heel veel keuze van jurken, maar dus geen aanrader om een geode service te hebben!

Ik duim alvast voor jou dat het nog allemaal in orde komt!

Gr
Ann

Linda
9-9-2009
 Meld misbruik2-6-2009 8:22:10

Idd stressie voor jullie ,dat beloofd ,wij over 99 dagen en hebben daar ook 2 vazen besteld met bedankt op voor de getuigen ,ben benieuwd,
succes vrijdag,

Linda

eef
26-9-2009
 Meld misbruik24-6-2009 2:49:55

hoop dat het in orde komt voor jullie, want heb er ook alleen nog maar slechts van gehoord, dus ben blij dat we daar niks besteld of gekocht hebben

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...