Terug naar overzicht
hey kim wij zouden zo graag gaan voor de lozen boer maar daar is het ook zonder drankenforfait en dat houdt ons toch wat tegen. Je weet nooit waar je eindigt hé en op voorhand voorspellen hoeveel er gedronken zal worden, lijkt me heel moeilijk.Ik heb wel al gehoor dat Kasteel van Saffelaere ook goed is. Heb er ook geïnformeerd.groetjes
hej Kathleen, Ze vertelden me bij de lozen boer dat je mag rekenen op 3/4 tot 1/2 fles wijn per persoon bij de maaltijd en ook bij het aperitief en dat je mag rekenen (op zijn minst) voor 12 euro tijdens het dansfeest aan drank/persoon. Dit maakt een minimum totaal van 100 euro per persoon. Bij het Kasteel van Saffelaere kom ik uit aan minumum 90 euro per persoon. De lozen boer vond ik ook heel mooi, maar vond de ontvangst bij het kasteel toch persoonlijker en het heeft toch net iets meer vind ik.groetjesKim
Heykes.Mijn zus is er gehuwd maar ze hadden wel andere dj.klimaxs music en die was zeer goed.Volgens haar kwam het drankverbruik wel overeen met een forfait omdat niet iedereen veel drinkt op een feest.Groetjes Petra