Terug naar overzicht
Hey, ik zou in september afspraken maken, dan zijn er solden op deze collectie.Voor de nieuwe collectie november.Ik zou ten laatste 6 maanden op voorhand het kleedje kiezen, dus voor december.Good luck!Groetjes.
Hallo,Wij trouwen 30 april en enkele weken geleden ben ik al langs geweest bij de naaister die mijn kleedje gaat maken. 5 oktober mag ik de eerste keer gaan passen. Groetjes
HalloLaat je niet gek maken.Wij zijn 18/04 getrouwd en ik heb mn kleedje besteld in november bij Linea Rafaelli.Ik had dus een kleedje van de nieuwe collectie.Sommige winkels spreken van 6 à 9 maanden levertermijn, laat je niks wijsmaken.Bij LR in Brugge is het 12 (!!) weken.ik zou dus wachten tot in november als ik jou was, of toch zeker oktober.
Hoi Karmen,idd zo lang op voorhand hoef je echt niet te gaan kijken.Je kan best wachten op de nieuwe collectie of misschien nog beter (zoals ik heb gedaan)Net voor de nieuwe collectie uitkwam hielden ze in de winkel waar ik mijn jurk wilde halen de uitverkoop van de vorige collectie. (dus die van 2008)Daarin vond ik mijn droomjurk aan de helft van de prijs!!!!Uiteindelijk is ons huwelijk met een jaartje uitgesteld en trouwen wij pas in de zomer van 2010, maar ik heb de jurk en heb er nog geen spijt van.Natuurlijk vond ik in de boekjes terug mooie jurken toen de nieuwe collectie uitkwam maar ik wist het gewoon... Dit was mijn droomjurk, aan een goed prijsje dan nog wel.Succes met je zoektocht en geniet vooral van het passen!!
Hallo Karmen,Wij trouwen 14/05/2010 en mijn kleed is besteld in februari de reden waarom,is omdat ik echt men zin had gevonden na een aantal winkels gedaan te hebben en het was van de collevtie van 2009 en dan moet je idd niet wachten. Maar meestal een 3 à 4 maanden op voorhand.Gwen
HoiIk trouw ook volgend jaar in öei, en ga in juli eens kijken voor mijn kleed. Wanneer je gaat kies je zelf. Hangt er gewoon vanaf of je deze collectie wilt of de nieuwe in november. Beide kunnen voor ons.Grtjskarin 22/05/2010
Bedankt, allemaal! Ik denk dat ik dan inderdaad minstens tot september (uitverkoop) of oktober (nieuwe collectie) zal wachten! Bedankt voor de tips! :)