Terug naar overzicht
Wij zouden het liefst in ons eigen bedje slapen.. en wij rijden dus met de ouders mee naar huis, zij zetten ons thuis af.Groetjes!
Wij zijn op 23 mei getrouwd en zijn in de faastzaal blijven slapen, we hebben niet echt goed geslapen, maar wie doet dat wel ;-). s Morgens hebben we ontbeten samen met de 2 families, en alleen al daarom zou ik zo opnieuw blijven slapen. Je leeft nog even verder in dat sprookje.GroetjesKarolien.
Wij worden naar een bruidssuite gereden, en daar blijven we 2 nachten slapen.
Wij zijn lekker naar huis gegaan.. Rustig nog iets gedronken, de felicitaties eens bekeken en dan lekker in ons vertrouwde bed gekropen. Tot 2u de volgende middag geslapen, lekker gebrunched met de restjes van het feest en verse ovenbroodjes, relaxed gesnoezeld de rest van de middag. Wij vonden dat het fijnste :)Ow ja, een vriend heeft ons thuisgebracht, was hij er niet geweest op t moment dan hadden we een taxi gebeld. Je geeft op een dag al zo veel uit, dat kon er ook nog bij :)Groetjes, Caroline 09-05-09
Wij zijn net als Karolien, samen met de onze ouders en getuigen op hotel blijven slapen. De volgende middag dan samen ontbeten. Ik vond het echt een superleuke afsluiter van het feest en zou het iedereen aanraden! Nog leuk napraten en je vermijdt het "zwarte gat" de dag nadien!Groetjes, Lien
Nog een kleine aanvulling op mijn eerdere reactie...Misschien iets heel doms, maar ons appartement was echt een 'stort' de ochtend van onze trouw, en zou er niet graag s morgens in wakker geworden zijn. De laatste dag moest er nog een paar details geregeld worden, tja en dan hebben we niet echt gelet op het opruimen.... ;-) Als je daar in de namiddag mee geconfronteerd wordt, is dat allemaal niet zo erg, maar er in wakker worden, toch liever niet! :-)) Het napraten met ouders en zussen was echt supertof en hebben uiteindelijk onze brunch afgesloten zoals we de vorige dag begonnen waren met een glas champagne! Hoe mooi kan t leven zijn ;-)x
Wij zijn naar huis gegaan.We wisten wel op voorhand dat er niemand binnen kon komen (om de boel op stelten te zetten) en ik had op voorhand gezegd tegen de 'sierders' dat ik zeker moest kunnen slapen, en dat heb ik kunnen doen.De volgende dag zijn de beste vrienden en de mama's nog langs geweest. We hebben restjes gegeten en de film al eens bekeken samen met de mama.Een leuke dagde schoonmama had mijn man naar huis gereden, en die is mij komen uithalen aan de feestzaal, omdat we anders niet alles in de auto kregen (wij hadden zo goed als geen alcohol gedronken op de dag, hoogstens 1 glaasje schuimwijn en 1 glas gewone wijn)En ik heb heerlijk in mijn eigen bedje kunnen slapen... (ik slaap totaal niet in een vreemd bed)
Hoi Karmenwij zijn gewoon naar huis gegaan met een taxi. Tenzij je ergens meerdere nachten hebt geboekt vonden wij het niet de moeite om zo laat nog ergens in te checkengrtjsNathalie
Wij slapen ook thuis.Normaal gezien rijden we met de eigen auto terug. Als we echt te moe zouden zijn, kunnen we nog steeds een taxi bellen.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/