Terug naar overzicht
Dag Annelies,Amai, das echt wel grof!!!Geen idee, kan je niet helpen, sorry.Als eens contact opgenomen met de beheerders van de website?Marieke
hetzelfde probleem heeft hier ooit nog eens op gestaan!sommige mensen zijn echt raar!
Hoi,dit hebben wij nog nooit voorgehad! Kan je dit niet melden als spam ofzo? Misschien is het iemand met wie je ruzie hebt, of die je je geluk niet gunt... Verwijderen, en niet van wakker liggen, laat dit je plezier niet verpesten!!groetjes!
Dag Annelieshet getuigt van absolute slechtheid als mensen dat doen. Bah. Heel vervelend voor jou.Ik zou het zeker melden bij de webbeheerder en vraag of ze dat IP-adres kunnen blokkeren om toegang te geven tot de site, alsook om die berichtjes te verwijderen uit jullie gastenboek.Ik vind digitale media super (zie dit forum!), maar ergens is het ook kwetsbaar. Een openlijke website met foto's, met je levensverhaal, met gegevens over zo iets persoonlijk als je huwelijk ... eigenlijk is dat niet iets om met de hele wereld te delen. Ik zou dan ook aanraden een website te nemen met wachtwoord. Je deelt de wachtwoorden uit aan je omgeving, of bijvoorbeeld op een klein briefje bij je huwelijksaankondiging. De meeste trouwsites met vaste trouw-templates zijn helaas openbaar. Maar dat neemt niet weg dat het onbeschoft is van die mensen die dat deden.
Heb je geen toegang tot je gastenboek als beheerder? Wij hebben dat wel op onze site trouwen.com dan kan je zelf gewoon de reacties wissen. Maar tis natuurlijk alles behalve plezant!
Hoi Annelies!Wij hebben dit ook voorgehad op onze site: jurgenenliese.bruiloftsite.nl, maar ik heb die berichtjes onmiddelijk verwijderd! Echt zielig he, dat sommige mensen zich daar mee bezighouden! Het rare is: de dingen die er stonden hadden altijd te maken met zaken die ik hier op het forum gezegd had. Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is?Trek je er maar niks van aan!Liefs!Liese (al 24 dagen getrouwd)
Oei! Nog nooit problemen mee gehad... (hout vasthouden!) Ik zou ze ook gewoon wissen!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Maar enfin! Ik heb zelf geen site, maar waar bemoeien die mensen zich mee? Kan er echt niet bij! Jaloezie?