Terug naar overzicht
hey,spijtig dat het zo moet varen.Hopelijk komt je pakje snel toe.groetjes
Als de tnt het ergens anders bezorgt, moeten ze bij jullie wel een briefje in de bus steken, zodat jullie weten bij welke buren het pakje geleverd is.Ik denk dus dat je de barcode nodig hebt om dan aan tnt te vragen waar het is. Wel veel gedoe zeg. Pff.Wij hebben ook een taarttopper via trouwartikelen.nl besteld en die is prima aangekomen.Succes!
het bebeurt wel meer hoor dat het wat langer onderweg is van NL naar BE.ik heb ooit een abo gehad op een pakket in NL, en ik had mijn pakket meestal pas een week later binnen dan de Nederlandse abo's, terwijl ze gelijk verstuurd werden.maar zonder barcode zal je idd weinig kunnen navragen vrees ik.hopelijk wordt je pakje toch nog snel bezorgd! (ik duim mee hoor)
Hoi allemaal,mijn pakje is dan toch terecht het was bij een oud vrouwtje afgegoven in de straat en deze had mijn pakje dan mee terug gegeven aan de postbode. en de postbode is het dan naar mijn winkel komen brengen. Eind goed al goed. Ben ik opgelucht nu. Dat alles geregeld is. oefffff...;Marissa06/06/09