Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwartikelen.nl

2-6-2009 7:49:05
Hallo,
nu heb ik even een dipje.
Heeft er iemand van jullie ervaring met trouwartikelen.nl?
Het zit zo, sinds vorige week dinsdag is mijn bestelling verstuurd volgens hun via tnt, maar we zijn vandaag terug dinsdag en heb nog steeds niets gehad :(
Het ergste is het is mijn taarttopper en nog enkele decoratieprulletjes die zijn wel niet van groot belang maar mijn taarttopper wel. Wij trouwen nl nu zaterdag!Heb al meerder malen email gestuurd hoe dat het komt zij zeggen ga eens bij de buren horen hier in nederland geven ze dat wel eens aan de buren af!
Ikke gaan horen sorry wij hebben niks!
Ikke terug mail gestuurd sorry maar u bstelling is verstuurd krijg je dan weer als antwoord. Ik wordt er echt ongelukkig van :(
Zij moeten mij toch kunnen vertellen welke barcode er op het pakket staat zodat ik met tnt zelf contact kan opnemen en vragn hoe het juist zit?
Als ik nu ergens anders moest bstellen is het toch te laat op een 4 tal dag gaat het nooit niet hier zijn.
Sorry voor mijn gezaag maar het doet deugd om je frustraties af te schrijven.
Groetjes Marissa
06/06/09

Marissa

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1199

Sophie

Meld misbruik2-6-2009 10:05:38

hey,

spijtig dat het zo moet varen.
Hopelijk komt je pakje snel toe.

groetjes

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik2-6-2009 11:49:30

Als de tnt het ergens anders bezorgt, moeten ze bij jullie wel een briefje in de bus steken, zodat jullie weten bij welke buren het pakje geleverd is.

Ik denk dus dat je de barcode nodig hebt om dan aan tnt te vragen waar het is. Wel veel gedoe zeg. Pff.

Wij hebben ook een taarttopper via trouwartikelen.nl besteld en die is prima aangekomen.

Succes!

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik2-6-2009 11:56:47

het bebeurt wel meer hoor dat het wat langer onderweg is van NL naar BE.
ik heb ooit een abo gehad op een pakket in NL, en ik had mijn pakket meestal pas een week later binnen dan de Nederlandse abo's, terwijl ze gelijk verstuurd werden.
maar zonder barcode zal je idd weinig kunnen navragen vrees ik.

hopelijk wordt je pakje toch nog snel bezorgd! (ik duim mee hoor)

Marissa

Meld misbruik3-6-2009 13:56:11

Hoi allemaal,
mijn pakje is dan toch terecht het was bij een oud vrouwtje afgegoven in de straat en deze had mijn pakje dan mee terug gegeven aan de postbode.
en de postbode is het dan naar mijn winkel komen brengen. Eind goed al goed.
Ben ik opgelucht nu. Dat alles geregeld is. oefffff...;
Marissa
06/06/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...