TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
2-6-2009 13:48:56
Hoi,
Wij trouwen de week voor jullie (de 19e dus) en ik heb mijn eerste pas 23 juli... Nog efkes dus. Zou zeggen: gene paniek !!! Hoe langer op voorhand hoe gevaarlijk voor kilo-wijzigingen misschien. Daarom ben ik blij dat het pas 8 weken voor onze trouw is, zo kan ik alleszins niet te veel meer in gewicht schommelen ;-)
Groetjes
|
|
annick
4-7-2009
|
2-6-2009 13:53:41
je moet je zeker nog geen zorgen maken! ik trouw op 4 juli 09 en heb mijn kleedje besteld begin november en 't is nog niet binnen! Normaalgezien zou het voor deze week zijn en dan heb ik zaterdag mijn eerste pas. Ik hoop het! Ik begin mij wel ongerust te maken!
|
|
Ellen
27-6-2009
|
2-6-2009 15:54:43
Hey
Maak je zeker nog geen zorgen. Ik heb ook hetzelfde meegemaakt. Ik trouw op 27 juni en zou mijn eerste pas 2 weken geleden hebben. Ze belde me de dag ervoor om te verwittigen dat het nog niet binnen was en dat het nog een 2-tal weken kon duren. Eind vorige week belden ze me op met het nieuws dat mijn kleedje binnen was en vrijdag ga ik voor mijn eerste pas. Ik ben alvast heel benieuwd! Maar maak je zeker geen zorgen, je kleedje zal wel op tijd binnenkomen. Je hebt ook nog meer dan voldoende tijd voor de aanpassingen enzo!
Vele groetjes
Ellen
|
|
Heidi
4-7-2009
|
2-6-2009 16:29:14
Hey, je hebt die eerste pas best anderhalve maand voor het huwelijk, mocht je nog van postuur veranderen dan kunnen ze dit 1x, 2x aanpassen, bij jo-jo-ers die te vroeg gaan is dat teveel werk! Zo is toch hun ondervindingen hebben ze me gezegd. Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Sara
12-9-2009
|
2-6-2009 21:22:57
Tis pas de 2de juni he! Deze maand duurt nog wel even. En wat maakt het uit als je pas in juli voor je eerste pas gaat? Je gaat er niet vroeger door trouwen hé? :-) Niet panikeren. Wij trouwen ook in september (De 12de) en ik moet in juli voor de eerste pas gaan, en dan eind augustus begin september nog eens. Geduld, er is nog niks gebeurd ;-)
|
|
Sylvia
20-6-2009
|
2-6-2009 23:27:16
wij hebben maar 7 weken op voorhand beslist dat we gingen trouwen... in de week na het aanzoek zijn we naar een kledingzaak geweest en nu vrijdag heb ik mijn tweede pas, maak je dus maar geen zorgen, je hebt nog tijd genoeg !
Groetjes, Sylvia 20 juni 2009
|
|
Ellen
23-5-2013
|
3-6-2009 9:39:47
Ik ben een maand voor mijn trouw voor de eerste pas geweest.. Mijn trouwkleed zat als gegoten op onze dag.. Geen zorgen..
|
|
Katrien
19-6-2009
|
3-6-2009 10:49:43
Hallo,
Ik ben een 8-tal weken voor de trouw voor mijn eerste pas moeten gaan. 2 dagen voor de trouw ga ik mijn kleed afhalen, moet het dan ook nog eens aandoen, moest er nog iets zijn kunnen er nog aanpassingen aan gebeuren (naaister is aanwezig).
Denk niet dat je je zorgen moet maken hoor :-) Keek er ook zo naar uit om het de eerste keer aan te doen! Had het zelfs nog nooit in het echt gezien dus :-)
Geniet nog van je voorbereidingen!
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
3-6-2009 13:03:13
Zeker niet panikeren, van mij was het ook een paar maanden later dan voorzien. Ik trouw eind deze maand en net eerste pas gehad, dus don't worry.
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Joke
29-8-2009
|
3-6-2009 22:13:39
Ik denk inderdaad dat je niet mag panikeren maar ik versta je wel hoor. Ik trouw eind augustus en mijn kleed is ook nog niet binnen. Al enkele keren gebeld en telkens te horen gekregen dat ik na een week opnieuw mocht bellen. Ze hebben me nu beloofd dat het zeker binnen zal zijn binnen twee weken.
Ik verlang al!
Joke 29/08/09
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|