Nu Online
Momenteel zijn er 411 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograag zuid-west-vlaanderen

2-6-2009 15:25:00
Hoi!

Ik ben op zoek naar een toffe fotograaf waarvan de prijs meevalt (moest dat bestaan ;o)) Iemand tips? Streek Deerlijk, Waregem, Roeselare, Kortrijk?? Onze trouw is gepland voor 28 08 2010. Ik vrees dat een fotograaf ook al vroeg geboekt moet worden??

Alvast bedankt voor de reacties!!

Isabel
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 411

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik2-6-2009 16:41:42

Hallo,

Wij hebben voor ons huwelijk Steven Buyck geboekt uit Izegem.

Groetjes

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik2-6-2009 17:28:45

wij hadden de fotolinde in harelbeke

nathalie

Meld misbruik2-6-2009 21:50:00

wij hebben christ vilez uit ardooie

Nele
30-8-2009
 Meld misbruik2-6-2009 23:10:58

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-6-2009 11:10:55

Hey,

ik denk dat wij drie jaar geleden het eerste koppel hier op het forum waren die kozen voor Filip Mestdag (www.filipm.be ) uit Tielt en sindsdien blijven we hem aanprijzen. Hij is sympathiek, maakt supermooie foto's en hij is niet duur.

Groetjes,
Lieve

lieve

Meld misbruik3-6-2009 14:32:31

Hoi
We hebben al verschillende trouwen gedaan. Bij ons was het een goeie vriendin die ons trok. Maar Didier Losfeld van AVelgem is top van top. Heel mooie foto's.

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik3-6-2009 17:23:22

Onze fotograag is Jamin Deknudt uit Deerlijk.
Aan de dure kant, maar zeer mooie foto's, zeer mooi en handig fotoboek en alle foto's op DVD.

Echt aan te raden.

Groetjes Lindsay

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik3-6-2009 20:18:34

Hallo,