Nu Online
Momenteel zijn er 411 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograag zuid-west-vlaanderen

2-6-2009 15:25:00
Hoi!

Ik ben op zoek naar een toffe fotograaf waarvan de prijs meevalt (moest dat bestaan ;o)) Iemand tips? Streek Deerlijk, Waregem, Roeselare, Kortrijk?? Onze trouw is gepland voor 28 08 2010. Ik vrees dat een fotograaf ook al vroeg geboekt moet worden??

Alvast bedankt voor de reacties!!

Isabel
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 411

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik2-6-2009 16:41:42

Hallo,

Wij hebben voor ons huwelijk Steven Buyck geboekt uit Izegem.

Groetjes

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik2-6-2009 17:28:45

wij hadden de fotolinde in harelbeke

nathalie

Meld misbruik2-6-2009 21:50:00

wij hebben christ vilez uit ardooie

Nele
30-8-2009
 Meld misbruik2-6-2009 23:10:58

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-6-2009 11:10:55

Hey,

ik denk dat wij drie jaar geleden het eerste koppel hier op het forum waren die kozen voor Filip Mestdag (www.filipm.be ) uit Tielt en sindsdien blijven we hem aanprijzen. Hij is sympathiek, maakt supermooie foto's en hij is niet duur.

Groetjes,
Lieve

lieve

Meld misbruik3-6-2009 14:32:31

Hoi
We hebben al verschillende trouwen gedaan. Bij ons was het een goeie vriendin die ons trok. Maar Didier Losfeld van AVelgem is top van top. Heel mooie foto's.

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik3-6-2009 17:23:22

Onze fotograag is Jamin Deknudt uit Deerlijk.
Aan de dure kant, maar zeer mooie foto's, zeer mooi en handig fotoboek en alle foto's op DVD.

Echt aan te raden.

Groetjes Lindsay

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik3-6-2009 20:18:34

Hallo,

Ik geef je gelijk dat je nu al je fotograaf vastlegt, want ik heb al wat problemen ondervonden en trouw toch ook pas op 10 juli 2010. Mijn ceremoniemeester raadde fotografe lindsay degroote uit Veldegem aan, maar voor ons trouwfeest was ze al niet meer vrij. Toen stuurde zij mij een andere fotografe door, maar die vond ik te duur (700 euro en dan heb ik enkel de foto's op dvd). Ik wil niet echt veel geld uitgeven, dus... Ik heb dan nu via een vriendin een fotograaf in bijberoep gebeld. Mijn vriendin betaalde 700 euro met album, volgende week ga ik voor de eerste keer op afspraak bij Filip Godderis.
Ik heb ook contact gehad met huwelijk op dvd, deze komen ook professioneel over, maar zijn niet vertrouwd met fotolocaties in onze buurt, dus dat vind ik dan weer jammer.

Veel succes.
Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...