Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleding schoonfamilie

2-6-2009 15:34:27
Heb gisteren de kledij gezien van mijn schoonmama. Ik verschoot eerlijk gezegd een beetje. Ik had al schrik dat ze tgo mijn mama, die een outfit heeft van Oni-Onik, uit te toom ging vallen, want ja, ze hebben het niet breed, maar nu heeft ze een blauwe broek, blauw/zwart/wit t-shirtje en wit vestje. Nu vind ik niet dat je wit draagt, ook al is het maar de vest, maar het haar zeggen krijg ik niet over mijn hart... Wat moet ik nu doen? Overdrijf ik? Ik ben niet enkel bezorgd over dat wit, maar ook over de reacties met het contrast met mijn mama, die dan ook nog een keer naar de kapper en de shminkster gaat.

Valerie
04/07/09

Geert
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 447

inge
27-6-2009
 Meld misbruik2-6-2009 15:51:10

Goh ja ,
Er zal niet veel aan te doen zijn zeker? Niet iedereen kan zich een dure outfit van Oni-Onik veroorloven...zoals je al zei.
Ik zou me niet zo druk maken in dat witte jasje hoor, ze zullen echt wel zien dat jij de bruid bent ;-)
Als het mooi en proper is, dan is het toch goed?
Geniet van je dag!

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik2-6-2009 16:06:00

Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Mijn moeder in suite, mijn schoonmoeder gewoontjes... Maakt uiteindelijk niet veel uit, hoor! Toevallig hadden ze wel beiden dezelfde kleur, dus de foto's zijn nog wel tof zo...
Wen eraan, en laat je dag er niet door verpesten! Of geef haar subtiele hints: 'een kettinkje' , een 'broocheke' of een leuk 'riempje'... om haar outfit wat te 'op te schmucken'...
;))
groetjes
Nele

Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik2-6-2009 17:44:44

Hey hey

waarschijnlijk wist je op voorhand toch ook al dat je schoonouders het niet breed hebben dus kon je zoiets toch wel verwachten niet?
Ik zou mijn eigen ouders dan aansporen om deftig maar niet superchic voor de dag te komen. Uit respect voor mijn schoonouders en mijn aanstaande. Anders gaat hij zich misschien ongemakkelijk voelen de hele dag omdat uw ouders met kop en schouders boven zijn ouders uitsteken. Zoiets doe je niet vind ik.
Je kunt het misschien een beetje oplossen door voor te stellen dat je schoonmoeder ook naar jouw kapster en schminkster gaat (desnoods betaal je dat toch zelf, zo duur is dat toch ook weer niet).
Maarja...ik wil wel benadrukken dat dit mijn persoonlijke mening is en dat ik zeker geen kwaad bloed wil zetten bij jou of bij andere bruidjes hier op het forum.
Vele groetjes

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik2-6-2009 17:55:59

Ik zou me er niet druk over maken! Vind ook niet dat je er iets over kan zeggen, denk dat je haar alleen maar kwetst en je toekomstige misschien ook. Je kan haar misschien wel aanraden naar de kapper en visagiste te gaan, zoals hieronder reeds gezegd.
groetjes

Wendy
28-8-2010
 Meld misbruik2-6-2009 18:18:45

Hey Valerie,

ik sluit mij volledig aan bij Nele. Je zou versteld staan hoe je een, op het eerste zicht, vrij eenvoudige outfit kan opsmukken tot iets origineel en chic! Dat kan bijvoorbeeld door een echte eyecatcher van een halsketting, of eenvoudigweg door een mooie zijden roos (te vinden bij Veritas)op de revers van haar jasje en met een leuke pochette als handtas en een paar bijpassende schoenen. Ik begrijp jouw bezorgdheid dat je schoonmama wat uit de toon zou vallen ten opzichte van de rest van de suite, maar hier is gerust nog een mouw aan te passen hoor. En het hoeft helemaal niet duur te zijn.
Veel succes ermee en probeer vooral te genieten van de verdere voorbereidingen!

Groetjes,
Wendy
Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 1:01:16

Over een wit jasje zou ik zeker niet vallen hoor. Dat is toch helemaal geen trouwkleed ofzo. Bij mij is't niet veel beter hoor. Mijn ouders en schoonmoeder hebben veel ecru genomen. Mijn moeder zelfs met lange mouwen (in de zomer???) Maar ja, ik denk maar, dan ga ik nog meer schitteren.

groetjes, Carolina

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik3-6-2009 8:25:05

Ik weet het hoor, dat een wit vestje niet zo erg is, maar kwou gewoon ff mijn gal spuwen. Ik zie die doodgraag en kan/wil haar ni kwetsen, ma ja, tegen wie moet ik het kwijt hé?
En idd met een ketting kunt ge veel, dat weet ik ook, maar ze moet nog willen hé :-)
Bedankt voor het 'luisteren' en jullie oprechte mening!

Valerie

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik3-6-2009 9:05:04

hey,

even een idee uit ervaring... Wij zijn 9 mei getrouwd, en we hebben achteraf de foto's bekeken om te zien wat onze suite-dames nu eigenlijk aan hadden. Op je dag zelf ben je zo in de wolken, dat je zo'n dingen echt niet merkt! Iedereen lacht, straalt, is gelukkig, en dat valt je als koppel op, niet zozeer wat ze nu juist aanhebben...

geniet ervan!
Kirsten

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-6-2009 11:08:59

Hey,

ook uit ervaring... mensen gaan echt geen schoonmoeders met elkaar vergelijken hoor. Trouwens, een vestje met een geklede broek kan ook heel mooi zijn. Meer en meer mensen dragen wit op een trouwfeest, gelukkig is het in jouw geval geen kleedje.

Wel lief dat je zo begaan bent met je schoonmoeder!

Lieve

Ilse
13-6-2009
 Meld misbruik3-6-2009 13:21:24

Hey Valerie,

Ik begrijp jou volkomen en zou in jou geval ook zo reageren. Maar jij bent je schoonmoeder niet hé en staat dus niet in voor wat zij kiest om te dragen... Jijzelf (en ook je mama) zal de outfit van je mama uiteraard prachtig vinden en dat is toch het belangrijkste hé. En het contrast tssn beide moeders gaat heel veel mensen nog niet eens opvallen.
Ik heb mijn schoonmoeder en schoonzussen (samen met mama en mijn zus) meegevraagd naar de modeshow van Linx en achteraf heben wij de kledingkeuze bepaald, zo komen we achteraf niet voor verrassingen te staan.

Trek het je niet te veel aan en geniet nog van de voorbereidingen!!!

Voor ons nog 10 dagen, joepie!!!

Groetjes,
Ilse
13/06/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...