TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
angie
12-12-2009
|
2-6-2009 20:57:48
HEY IK HEB ER EEN SPLINTERNIEUW KLEED OMA WOU ME VERASSEN MAAR IK HEB MIJN KLEED AL DOE JE BOD JE WIE WEET MAG JE HET
|
|
Lindsay
16-7-2010
|
2-6-2009 22:24:17
Hoi Melissa
ik vind het toch maar riskant om een kleed te laten maken door een naaister. Want ook al heb je een idee in je hoofd, het eindresultaat kan er toch heel anders uitzien. En hoe weet je zeker dat het model dat je in gedachten hebt, je ook wel mooi staat?? Ik zou daar toch echt mee oppassen want ik heb daar al miskleunen in gezien hoor. Trouwens, in een bruidswinkel heb je jurken in alle prijsklassen. Gewoon even melden aan de verkoopster tot welk budget je wil gaan. En ik ben er zeker van dat als je enkele winkels afgaat dat je toch een mooie jurk vindt tegen een schappelijke prijs. Nog een tip: ga zeker eens shoppen voor kleedjes tijdens de solden en vraag of ze in die winkel een soldenhoekje hebben ofzo. In ieder geval, denk er goed over na. Een genaaide jurk kan ofwel supergoed ofwel superslecht meevallen. En gemaakt is gemaakt hé. Dan kan er niet zo heel veel meer aangepast worden. Groetjes
p.s. ik dacht dat ik al lang moest wachten (16/07/2010) maar blijkbaar valt dat nog mee :-)
|
|
Cynthia
30-4-2010
|
2-6-2009 23:18:30
Hallo,
Ik laat mijn kleed ook maken door een naaister uit tielt. Wil je altijd de gegevens eens doormailen hoor.
Groetjes
|
|
Melissa
14-7-2012
|
3-6-2009 11:13:52
Gegevens en foto's zijn altijd welkom op kim.notredame@hotmail.com
Ik weet dat het riskant is maar uiteindelijk zijn de jurken uit de winkel ook door naaisters gemaakt. En ik heb gehoord dat je pas suite- en bruidskledij mag maken als je in je 5e jaar naaischool zit dus dan ben je toch al vergevorderd..
Het is inderdaad nog lang maar het heeft zijn symboliek --> precies 5 jaar samen.
vele groetjes
|
|
romina
10-4-2010
|
3-6-2009 20:40:56
aangezien je toch veel tijd hebt... 'kaersen bridal' intikken in google, en kom je op de site waar er duizenden kleedjes staan in alle mogelijke modellen. als je een kleed besteld dan wordt deze voor jou op maat gemaakt. trouwkleed kost rond de 3OO dollar. hou rekening met 3 maanden leveringstijd.
kwaliteit zou goed zijn en kleed identiek aan foto, om zeker te zijn kan je eerst eens een suitekleed of zo bestellen van net boven 100 dollar en dan zie je al eens wat ze ervan maken e
ik ben ook sterk aan het overwegen om dit te doen. ik heb geen zin om zoveel geld te geven aan een kleed voor 1 dag, maar ik wil zeker wel een mooi en stralend wit 'trouwkleed' dit is voor mij ook een optie. kben er nog niet uit.
laat je me ook weten hoe jij er tegenaan kijkt via zo'n site?
groetjes romina
|
|
Melissa
14-7-2012
|
3-6-2009 21:38:09
Ben de site momenteel aan het bekijken en er zitten echt al pareltjes tussen, volledig mijn zin!! ben enerzijds wel een beetje kritisch, wat als het toch niet past? das dan het nadeel van online kopen. Ok, je moet wel heel veel verschillende soorten maten doorgeven... anderzijds kan je het hier dan wel door iemand doen aanpassen... twijfel troef, maar gelukkig speelt de tijd nu wel in mijn voordeel. kga nu nog wat verder rondneuzen, super site!! bedankt voor de tip
groetjes
|
|
Erna
19-2-2010
|
4-6-2009 14:15:48
Ik laat mijn kleed maken bij lingeriewinkel Nefis in Roeselare. Zij maakt regelmatig een trouwkleed en doet ook retouches en vooral: ze is niet duur. Vraag gerust eens inlichtingen bij haar.
groetjes
|
|
tami
26-6-2010
|
9-6-2009 11:11:16
Hi Melissa,
ik ken wel iemand die daar heel bedreven in is. Ze is van Gent maar woont in Brussel. Indien je vraag nog geldig is, kan je dan je mailadres hier achterlaten zodat ik je gegevens aan die dame kan doorgeven ? Groetjes
|
|
Melissa
14-7-2012
|
9-6-2009 12:05:04
De vraag is zeker nog geldig!!
Alle gegevens zijn welkom op kim.notredame@hotmail.com
groetjes, Melissa
|
|
Shanna
21-9-2012
|
25-3-2011 8:40:47
Hallo,
Ik had dus dezelfde vraag, wou is even checken of je nu iemand gevonden hebt en wie/ waar eventueel want ik zou ook graag mijn kleed laten maken door een naaister.
Groetjes
Shanna
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|