Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP! vrijgezelle vriendin

2-6-2009 21:25:03
hallo,
voor het vrijgezellenweekend van mijn vriendin ben ik op zoek naar een combinatie make-up/fotoshoot voor ongeveer 15 personen.
Heeft iemand dit ooit gedaan of kent er iemand mensen die zo'n combinatie aanbieden....het zou een grote hulp zijn.... ik begin bijna hopeloos te worden :-)

Sofie
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1000

Els
20-6-2009
 Meld misbruik2-6-2009 21:39:54

iets leuk, en al een deel van de oplossing.

Nivea Make up party: min 8 pers, max 12pers (maar misschien geven ze wel akkoord) kijk eens op www.nivea.be , ge moet gewoon wat doorklikken.

ik heb binnenkort eentje, net voor mijn trouw si..

gr

Joke
29-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 22:02:43

Misschien eens kijken bij die sites waar je cadeaubons kunt kopen: ik dacht dat daar tegenwoordig ook studio-fotoreportages bijzaten.
www.bongo.be
www.cadeaubox.be

Joke
29/08/09

Karolien
1-8-2009
 Meld misbruik4-6-2009 10:14:08

Hoi,

Kijk misschien eens op www.levisage.be . Een hele toffe madam. Zij doet bij mij de visagie en het kapsel voor mijn trouw, en ik weet dat ze soms ook van die workshops doet voor make-up en zo voor vrijgezellenfeestjes (is zo bij mijn nicht geweest). Met foto's en al erbij is in samenwerking met http://www.fotokado.be/ geloof ik.

Karolien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...