Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoi hoi bruidjes

2-6-2009 22:37:09
Mijn vriend en ik trouwen september 2010 : ) ben alvast dolgelukkig. omdat we niet gelovig zijn trouwen we dus niet voor de kerk maar ik zou toch iets klein als alternatief willen, zodat we de familie en vrienden ook wat meer kunnen laten beleven van onze dag.

Iemand trendy ideetjes of ervaring met handfasting ?

groetjes van een dolverliefd bruidje

BTW(ligt het aan mij of lijken er echte bridezilla's op het forum te zitten : p )

Helene
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 717

Nicky
28-11-2009
 Meld misbruik3-6-2009 8:35:57

Dag Helene,

Proficiat met de verloving!
Mijn vriend en ik trouwen ook niet voor de kerk, maar met het UVV (de vrijzinnigen dus). We hebben volgende dinsdag pas onze eerste bespreking, maar voor zover ik weet kan je je viering bijna helemaal zelf in elkaar steken. Eén van de consulenten leidt alles dan in goede banen.
Je kan hen eens googelen; ze zijn verspreid over heel Vlaanderen en de dienstverlening is gratis.

Succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes,
Nicky
28/11/2009

donna
14-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 13:57:07

Hey

Wij trouwen op 14 augustus voor het stadhuis. Op 15 augustus hebben wij een receptie en een avondfeest. Voor het avondfeest plannen wij een ceremonie. Wij hebben deze helemaal zelf in elkaar gestoken. Wij lezen enkele tekstjes en zingen enkele liedjes. Ook enkele familieleden en de getuigen zullen iets voorlezen. We overhandigen dan ook de ringen nog een keertje. We missen eigenlijk helemaal geen priester of iemand van het UVV. Nu is het echt iets van ons. En zo kan iedereen nog eens mee genieten van onze liefde, ook de mensen die niet in het stadhuis zijn geraakt.

Groetjes en veel succes
Donna

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-6-2009 15:13:08

Bij ons in St-Niklaas kan je op het stadhuis ook een langere plechtigheid aanvragen. Dan heb je ook een gesprekje met de schepen, zodat hij een aangepaste 'toespraak' houdt. Je kan daar ook eigen teksten aanbrengen. Aangezien wij zelf voor de kerk trouwen, was dat voor ons niet van toepassing, dus meer info heb ik niet...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Helene
4-9-2010
 Meld misbruik3-6-2009 16:22:48

Alvast bedankt voor de reacties : )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...