Terug naar overzicht
Dag Helene,Proficiat met de verloving!Mijn vriend en ik trouwen ook niet voor de kerk, maar met het UVV (de vrijzinnigen dus). We hebben volgende dinsdag pas onze eerste bespreking, maar voor zover ik weet kan je je viering bijna helemaal zelf in elkaar steken. Eén van de consulenten leidt alles dan in goede banen.Je kan hen eens googelen; ze zijn verspreid over heel Vlaanderen en de dienstverlening is gratis.Succes nog met de voorbereidingen!Groetjes,Nicky28/11/2009
HeyWij trouwen op 14 augustus voor het stadhuis. Op 15 augustus hebben wij een receptie en een avondfeest. Voor het avondfeest plannen wij een ceremonie. Wij hebben deze helemaal zelf in elkaar gestoken. Wij lezen enkele tekstjes en zingen enkele liedjes. Ook enkele familieleden en de getuigen zullen iets voorlezen. We overhandigen dan ook de ringen nog een keertje. We missen eigenlijk helemaal geen priester of iemand van het UVV. Nu is het echt iets van ons. En zo kan iedereen nog eens mee genieten van onze liefde, ook de mensen die niet in het stadhuis zijn geraakt.Groetjes en veel succesDonna
Bij ons in St-Niklaas kan je op het stadhuis ook een langere plechtigheid aanvragen. Dan heb je ook een gesprekje met de schepen, zodat hij een aangepaste 'toespraak' houdt. Je kan daar ook eigen teksten aanbrengen. Aangezien wij zelf voor de kerk trouwen, was dat voor ons niet van toepassing, dus meer info heb ik niet...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Alvast bedankt voor de reacties : )