TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
18-2-2006
|
8-9-2005 20:21:24
Guy,
wij zijn ook hopeloos op zoek, als jij iemand moest vinden, graag een seintje (sofie.callaerts@telenet.be). We hebben er een aantal prijs gevraagd, maar het is zo duur seg...
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
8-9-2005 22:06:53
Wij hebben Elite, van Oostende. afstand is geen probleem denk 'k.
maar ja, wij betalen ook een 1900 Euro (daar zit wel de DJ in + videoclips tijdens het dansfeest + bedankingsclip voor de ouders)
Groetjes
Vanessa
|
|
Nadia
1-7-2006
|
8-9-2005 23:32:07
Hey,
Spijtig weet ik er geen in Antwerpen. Heb zelf een videograaf uit Hasselt. Ik betaal 500 euro voor een hele dag met 2 personen die komen filmen.
|
|
Dorien
9-9-2006
|
12-9-2005 12:22:13
Hallo Guy,
op huwelijksbeurzen heb ik wat informatie verzameld over videograaf. Bij Lascala (www.lascala.be in Herenthout) hebben ze een standaardpakket voor 445 € (dat is wel de prijs voor 2005). Daar zit in: de bruid thuis, de aankomst van de bruidegom, de ceremonie in het gemeentehuis, de viering in de kerk, opnames tijdens de fotosessie, sfeerbeelden van receptie en avondfeest. In het pakket zijn er 2 VHS-videocassetten inbegrepen. DVD kan ook tegen meerprijs. Zij hebben ook nog meer uitgebreide, en uiteraard duurdere pakketten.
Op de huwelijksbeurs in Hasselt (ook in 2005) stond Video Services. Waar zij gevestigd zijn weet ik niet, waarschijnlijk Limburg. Voor dagopnames was het 350 €. Inbegrepen was foto's van vroeger en nu, dressing van bruid, aankomst bruidegom, overhandigen bruidsboeket, sfeerbeelden thuis, wettelijk en kerkelijk huwelijk, receptie en parkopnamen. De avondopnames bedroeg 175 €. Inbegrepen was feestzaal, aankomst avondgasten, sfeerbeelden, buffetvoorstellingen, openingsdans, vermenigvuldigingsdans, dansopnamen, optreden en sketchen, bruidstaart. Als je beide opnamen reserveerden dan was het 495 €. Als je op beurs zelf boekte, dan kreeg je een gratis dvd-speler. Misschien staan ze er begin volgend jaar terug.
Dat was de informatie die ik zo een beetje had. Ik weet niet of ze goed zijn.
groetjes, Dorien
|
|
Antoon
7-7-2008
|
17-9-2005 18:54:11
Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar: www.videomanie.be Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen. Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekeken hadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !! Wat riskeer je ? Beste Groeten, Antoon
|
|
Antoon
7-7-2008
|
11-10-2005 1:33:14
Wij trouwen in oktober en bij ons komen mensen filmen uit Denderleeuw.Lang gezocht en toch gevonden.Eerlijke voorwaarden en toch niet duur.Bezoek hun site eens,en je zal begrijpen. www.videomanie.be Vriendelijke groeten, Antoon
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|