Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart/Ijstaart Regio Aarschot

3-6-2009 9:41:21
Hallo lieve bruidjes,

Nog 72 daagjes te gaan. Het volgende op mijn to do lijstje is de bruidstaart. Sowieso twijfel ik nog tussen de klassieke bruidstaart of een ijstaart. Maar wie kan mij alvast goede adressen aanbevelen in de regio Aarschot voor het bestellen van een bruidstaart of ijstaart?

Dank jullie wel!

Groetjes,
Ilse
14/08/09

Ilse
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2865

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik3-6-2009 10:34:36

Hallo Ilse ,

Ik kan je niet helpen met de taart.
Maar vraag me af waar jullie je feest doen?
Wij zitten met een probleem van onze feestzaal en moeten nu op zoek naar een andere zaal.

Groetjes Dorien
10.07.10

Ilse
14-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 11:17:46

Hallo Dorien,

Ons feest is vrij beperkt. Minder dan 60 man. Wij hebben voor de Kiewithoeve in Engsbergen Tessenderlo gekozen aangezien we de eigenaars goed kennen.

Voor een groter feest zou ik je Gasthof Ter Venne in Langdorp aanraden of Het Sparrenhof in Langdorp.

Groetjes,
Ilse

Marijke
21-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 12:42:00

Wij hebben via onze traiteur eens ijstaart besteld (ik geloof dat hij ze wel niet zelf maakt).
Dat is traiteur Koen Verbeeck uit Langdorp.
In Aarschot bij traiteur Charlepoeng, kan je ook ijstaarten bestellen.
Meestal ligt de prijs rond de 3 à 4€pp

Groetjes,
Marijke
21-08-2009

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik3-6-2009 12:43:29

Het ijskaffee in Diest heeft hele lekkere taarten.
Zeker eens daar informeren.

Marissa

Meld misbruik3-6-2009 13:46:51

Hallo,
ik heb mijn bruidstaart besteld bij bakkerij nijns in bekkevoort is een hele goede bakker! de taart kwam op 2€ per persoon.
zaterdag zullen we zien of ze even mooi is als afgesproken.
Groetjes Marissa
06/06/09

Ellen

Meld misbruik3-6-2009 16:21:04

Op de Liersesteenweg in Begijnendijk. Ik geloof dat het "Het Fijnste Ijs" heet. Je kan daar dozen ijs gaan afhalen of een ijsje eten. Ook rijden ze rond met ijs.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...