Terug naar overzicht
Hallo Ilse , Ik kan je niet helpen met de taart.Maar vraag me af waar jullie je feest doen?Wij zitten met een probleem van onze feestzaal en moeten nu op zoek naar een andere zaal.Groetjes Dorien 10.07.10
Hallo Dorien,Ons feest is vrij beperkt. Minder dan 60 man. Wij hebben voor de Kiewithoeve in Engsbergen Tessenderlo gekozen aangezien we de eigenaars goed kennen.Voor een groter feest zou ik je Gasthof Ter Venne in Langdorp aanraden of Het Sparrenhof in Langdorp.Groetjes,Ilse
Wij hebben via onze traiteur eens ijstaart besteld (ik geloof dat hij ze wel niet zelf maakt).Dat is traiteur Koen Verbeeck uit Langdorp.In Aarschot bij traiteur Charlepoeng, kan je ook ijstaarten bestellen.Meestal ligt de prijs rond de 3 à 4€ppGroetjes,Marijke21-08-2009
Het ijskaffee in Diest heeft hele lekkere taarten.Zeker eens daar informeren.
Hallo,ik heb mijn bruidstaart besteld bij bakkerij nijns in bekkevoort is een hele goede bakker! de taart kwam op 2€ per persoon.zaterdag zullen we zien of ze even mooi is als afgesproken. Groetjes Marissa06/06/09
Op de Liersesteenweg in Begijnendijk. Ik geloof dat het "Het Fijnste Ijs" heet. Je kan daar dozen ijs gaan afhalen of een ijsje eten. Ook rijden ze rond met ijs.