Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pierre yves

8-9-2005 12:48:05
Hallo

Ik lees nu weer maar eens dat er problemen zijn met pierre-yves.
Heeft er eigenlijk iemand goede ervaringen met pierre-yves, en in het bijzonder te Aalst? Ik heb namelijk een afspraak volgend weekend (17/09/05).

Groetjes
Tascha

Natascha
8-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 455

Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik8-9-2005 14:24:21

je moet alleen beseffen dat deze winkel door de naam en faam,tv-reclame wat duurder is dan andere. De kwaliteit is in orde hoor!!!

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik8-9-2005 15:04:03

Hallo Natascha

Een vriendin van mij die er vorig een kleed kocht was heeeel tevreden van haar kleed maar toch ook minder van de service ...

Nu het kleed is het belangrijkste he ;-)
Ben trouwens ook nog aan het twijfelen of ik een afspraak ga maken.

groetjes

Lien
26/05/06

Sophie

Meld misbruik8-9-2005 15:49:34

Hoi

Mijn collegatje ging er voor haar kleed kijken.
Zij was héél tevreden en had een prachtig kleed.
Ze hebben zelfs nog in spoed bepaalde dingen afgewerkt voor haar omdat ze haar kleed maar op het laatste kon gaan passen (ze was nl. bevallen 5 maand voor haar huwelijk)

Groetjes
Sophie

Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik8-9-2005 17:22:35

Hallo,

Wat zijn de prijzen zo gemiddeld bij pierre-Yves? Ik ben namelijk ook aan het denken om er eens een afspraak te maken (de jurken daar staan me het meeste aan).

groetjes,
catherine

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik8-9-2005 22:05:02

Dag Natascha

mijn jurk komt ook van Pierre-Yves, over mijn jurk ben ik heeeeel tevreden (is natuurlijk wel belangrijker dan de service)
maar ik kan bevestigen: niet alle verkoopsters zijn daar even vriendelijk.
er lopen er wel die meevallen, maar ik heb ook de pech gehad om 2 keer een trut te hebben.

Groetjes

Vanessa

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik9-9-2005 12:32:12

Hey Natascha,

Ik heb ook al gebeld naar pierre yves om trouwkleren te gaan passen en ze klonken al aan telefoon onvriendelijk (ik denk dat je het zelf van mijn mail gehaald heb) Maar uiteindelijk is het belangrijkste dat je je goed voelt in je kleed dus ik zou zeker eens een afspraak maken, je kan dan nog altijd zien. Er zijn zoals vanessa zegt ook vriendelijk verkoopster hoor want mijn zus heeft haar trouwjurk er ook gekocht en die was wel tevreden over pierre-yves!

groetjes
sofie
15072006

hadewych

Meld misbruik14-9-2005 11:30:06

hallo,
ik heb mij als getuige een ensemble gekocht in Brussel en ik was heel tevreden over de service. Vriendelijk en ik kon mijn afspraken zelf kiezen. En de prijzen waren identiek als in een gewone Linea Raffaeli winkel.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...