Terug naar overzicht
je moet alleen beseffen dat deze winkel door de naam en faam,tv-reclame wat duurder is dan andere. De kwaliteit is in orde hoor!!!
Hallo NataschaEen vriendin van mij die er vorig een kleed kocht was heeeel tevreden van haar kleed maar toch ook minder van de service ... Nu het kleed is het belangrijkste he ;-)Ben trouwens ook nog aan het twijfelen of ik een afspraak ga maken.groetjesLien 26/05/06
Hoi Mijn collegatje ging er voor haar kleed kijken.Zij was héél tevreden en had een prachtig kleed.Ze hebben zelfs nog in spoed bepaalde dingen afgewerkt voor haar omdat ze haar kleed maar op het laatste kon gaan passen (ze was nl. bevallen 5 maand voor haar huwelijk)GroetjesSophie
Hallo,Wat zijn de prijzen zo gemiddeld bij pierre-Yves? Ik ben namelijk ook aan het denken om er eens een afspraak te maken (de jurken daar staan me het meeste aan).groetjes,catherine
Dag Nataschamijn jurk komt ook van Pierre-Yves, over mijn jurk ben ik heeeeel tevreden (is natuurlijk wel belangrijker dan de service)maar ik kan bevestigen: niet alle verkoopsters zijn daar even vriendelijk.er lopen er wel die meevallen, maar ik heb ook de pech gehad om 2 keer een trut te hebben.GroetjesVanessa
Hey Natascha,Ik heb ook al gebeld naar pierre yves om trouwkleren te gaan passen en ze klonken al aan telefoon onvriendelijk (ik denk dat je het zelf van mijn mail gehaald heb) Maar uiteindelijk is het belangrijkste dat je je goed voelt in je kleed dus ik zou zeker eens een afspraak maken, je kan dan nog altijd zien. Er zijn zoals vanessa zegt ook vriendelijk verkoopster hoor want mijn zus heeft haar trouwjurk er ook gekocht en die was wel tevreden over pierre-yves!groetjessofie15072006
hallo,ik heb mij als getuige een ensemble gekocht in Brussel en ik was heel tevreden over de service. Vriendelijk en ik kon mijn afspraken zelf kiezen. En de prijzen waren identiek als in een gewone Linea Raffaeli winkel.groetjes