Terug naar overzicht
heb ook lang gezocht naar een kapper aan huis. ben van ertvelde en trouw binnen 10 dagen. Heb 14 dagen geleden de hoop opgegeven en gewoon naar een zaak gegaan. Er is een kapster aan huis. kapsteraanhuis.be, maar veel geluk met haar te bereiken. Heb veel moeite gedaan om haar te bereiken, maar nam nooit contact terug op.groetjessabrina
Ik heb ook nog geen geluk gehad met het vinden van een kapster aan huis. Ik ben ook aan het overwegen om zelf naar een kapper/kapster te gaan, maar dan wel liefst zo dicht mogelijk.Groetjes
Als je een goede kapster hebt gevonden regio Evergem, Ertvelde, laat het zejer weten want ik ben ook nog op zoek!
Aan Laurence en andere bruidjes die op zoek zijn naar een kapper. Ik heb de moed opgegeven om een kapper aan huis te vinden. Zaterdag ga ik naar kapsalon Robert Victoor (Fr. Ferrerlaan Gent) waar ik vroeger ook mijn haar liet knippen. Ik heb een mooi modelletje gevonden op www.kapsels.net/kortekapsels.htm . Dat ga ik zaterdag uitproberen. Vraag wel of de baas zelf mijn haar wil knippen en brushen. Het is mijn allerlaatste poging om er iets van te maken. Als het een succes is dan zal ik heel gelukkig zijn. Als het tegen valt dan is dat dikke pech. Mijn haar zal in ieder geval wel mooi geknipt zin. Mijn email adres is elisamarleen70@hotmail.com voor kapsel- en make up gefrustreerde toekomstige bruidjes. Te lezen op de website wij trouwen zijn er dat heel veel. Veel succes en geluk aan iedereen.
Vraag anders eens raad aan mijn haarstyliste, Maya op O478 549 761.Ze heeft ook een website www.mayastyling.com .Veel succesLief