Terug naar overzicht
hey, Dat vraag ik me ook af. Mee geven met de ouders misschien? Zijn er trouwens veel mensen die bij hun feestzaal blijven overnachten? Wij twijfelen nog. Groetjes
Bij onze feestzaal is er geen plaats voor overnachting dus heb ik een nachtje geboekt in een romantisch kasteelhotelletje. Het is tenslotte toch de huwelijksnacht of ochtend voor sommigen en om de romantiek een beetje hoog te houden leek mij dit leuker dan gewoon thuis; Plus het feit dat je niet weet of iemand je huis overhoop gaat halen als geschenk, dan heb je eerst nog opruimwerk. Wij nemen het geld gewoon mee. Er zal een een kluisje zijn in het hotel, dat kan je toch altijd eerst navragen.groetjes Nathalie03-07-09
Ik zou alles met de ouders meegeven oftewel idd het in een kluisje steken op je hotelkamer, je weet maar nooit!!Valerie04/07/09
Meestal voorziet de zaal wel in een kluis voor de enveloppes en zo niet, zou ik die eventueel meegeven met de ouders.Bloemen enzo mag je meestal de volgende dag gaan afhalen in de zaal.Joke 29/08/09
Wij sliepen in een hotel op 5 minuten van de zaal, samen met de ouders en getuigen. Wij hebben 's nachts alles in de auto's gestoken, bloemen, geschenken, etc... In de zaal kon er niets blijven staan.