Terug naar overzicht
Nog een bruidje van 4 juli en hier hetzelfde hoor: de ene week kan ik niet slapen, de andere week hoofdpijn, dan krijg ik weer geen hap binnen, ook last van regels enzovoort. Soms lijkt het alsof alles tegen ons is, maar ik probeer nu 1 ding tegelijk aan te pakken en dan zal het krap worden, maar meer dan 1 ding gaat toch niet :-) Mijn verloofde zegt vaak tegen mij: alles mag misgaan die dag, zolang wij er zijn, den burgemeester en de pastoor komt het wel in orde, maar dat vind ik dan weer te simplistisch, maar het helpt soms wel om te relativeren ;-)Valerie04/07/09
hey, hier nog een bruidje van 4 juli... ikzelf heb helemaal nog geen stress en mijn vriend ook niet. we hebben het gevoel dat alles al voor elkaar is en vrij goed geregeld...volgende week willen we nog enkele zaken afwerken...groetjes ellen en veel succes
Bij ons staan er nog 17 dagen op de teller, en ik ben serieus zenuwachtig aan het worden!Schrik dat ik vanalles ga vergeten en zo ... Dat het maar gauw 20 juni is!
Oejoej.. ik ken het gevoel,hier nog 23 dagen..Ja , niks aan te doen zeker? Kalmte kan je redden, zei mijn grootmoeder zaliger steeds ;-)Nog veel plezier op je dag!
Oh la la.....ja,ook ik ken dat gevoel! Hier een toekomstig bruidje van 12 september,tja...da's nu nog iets langer en ik kan met mezelf niet meer onderweg,slaap zeer slecht,ben op van de druk,en heb in plaats van te vermageren door stress net het omgekeerde; ik verdik en ben zo opgeblazen,net een ballon!!! Weet ook niet wat te doen om me wat kalmer te krijgen,en vooral te ontzwellen,want voel me echt niet goed zo!!!Ik wens je toch een heel mooie dag toe meid,en we moeten dringend gaan kalmeren;-))Liefs,karin.
@ karinja we moeten idd gaan kalmeren maar tis zo moeilijk, en vooral dat er veel meer op de schouders ligt van de bruid hé. alles moet in orde zijn, jezelf ook want iedereen bekijkt je die dag, hopelijk heb ik geen pukkels pfff :-). mijn toekomstig ventje zeg e paar valiumtjes en je ga wel kalme zijn. haha die venten hé.groetjes