Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringende hulp gevraagd

3-6-2009 22:31:02
Medebruiden en bruidegommen!
Ik trouw op 4 juli, binnen een maand dus en heb zonet de slechtste dag tot nu toe meegemaakt in verband met alle trouwperikelen. Tot nu toe heb ik al veel gedoe goed overleefd omdat ik nu eenmaal een flink meisje ben haha, maar nu kan ik het even niet meer aan.
We geven een trouwfuif in een tent, eerst is er een receptie voor collega's en dergelijke. Op de receptie wilden we gewoon wat bubbels en hapjes en op de fuif een late night buffet en een ijskarretje.
Nu hadden wij een heel goede kennis van ons die alles wat met eten te maken had zou verzorgen, we wilden haar hier uiteraard voor betalen maar nu krijg ik na lang aandringen haar prijzen doorgestuurd en die zijn op zijn zachtst uitgedrukt schandalig. Het is duidelijk dat ze echt van ons wilt profiteren dus dat feestje gaat niet door.
Nu zijn wij dus op die heel korte termijn op zoek naar een traiteur regio Antwerpen die ons kan helpen.
Heeft er iemand alsjeblieft een idee?
Ik sterf even van de stress en dan heb ik het nog niet over het fiasco dat ik vandaag ook nog eens bij de kapster heb gehad.
Ik lachte vroeger de bridezilla's altijd uit maar ik heb nu echt de indruk dat iedereen rond mij van ons wil profiteren
aaaaaaaaaaaargh

Evy
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1471

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 22:37:50

Hallo,

Mijn vriendin is net gestart met een eigen traiteurzaak ('t Plateauke). Je kan haar gerust mailen hoor. Zij is woonachtig te Brecht.
tplateauke@pandora.be of debby.m@pandora.be

Hopelijk ben je hier iets mee.

Groetjes,

Cindy
28/08/2009

tamara
4-7-2009
 Meld misbruik3-6-2009 22:41:34

Hey Evy,

Wat jij beschrijft hebben wij ook voorgehad. Wij trouwen ook op 4 juli en de prijzen voor het eten die wij hadden doorgekregen van een kennis (die een vriendenprijsje ging maken) swingden ook de pan uit. Voor dat geld hadden we een sjieke feestzaal kunnen nemen waar we verder helemaal niks meer hoefden te doen. Wij hebben dan besloten om een BBQ te doen. Ons vlees hebben we besteld bij een groothandelaar. Hier en daar hebben we een paar mensen gevonden die willen komen bakken en de groentjes klaarmaken. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Op een trouwfuif gaat het er zoiezo iets losser aan toe en ik denk dat een BBQ dan perfect is.
Je kan ook altijd een frietkraam laten komen of zo ... is ook altijd wel leuk en dat lust iedereen.

Hopelijk komt het goed en vinden jullie een oplossing.

Groetjes

Ann
22-12-2007
 Meld misbruik3-6-2009 23:11:57

Beste,

Dat is erg vervelend. Check eens bij www.degelegarnaal.be . Echt de moeite.
Indien jullie nog op zoek zijn naar een goedkope fotograaf, mag je mij steeds een seintje geven. Ik ben beginnend fotograaf en kom tegen een kleine vergoeding (verder af te spreken) jullie prachtige dag vastleggen. Ik geef alle foto's in hoge resolutie op CD.

Geef maar een seintje
Ann
ann.peeters1@telenet.be

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 23:12:30

ik kan je niet helpen aan traiteurs want ik ben van west vlaanderen, maar ik wou je gewoon veel moed toewensen!
Tine

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik4-6-2009 8:41:06

Dag Evy,
je kunt ook eens horen bij Salons De Boeck; wij werken met die mensen op mijn werkplaats en da's echt goede service. www.salonsdeboeck.be
succes !
Nathalie

inge
27-6-2009
 Meld misbruik4-6-2009 10:45:44

Ocharme...
Maar dat komt wel goed hoor meiske,
je gaat nog wel een traiteur vinden, daar ben ik zeker van.
Dat is een rot gevoel, dat "vrienden " je vertrouwen misbruiken.
Wat je kapsel betreft, ik heb gisteren ook een kapselblunder gehad, heb er deze nacht niet van geslapen..
Wat nu? Ik trouw over drie weken, snik..

heidi

Meld misbruik4-6-2009 11:46:25

wij zijn een pas opstartende traiteurszaak en werken iets uit op maat en naar ieders budget,wij willen gerust iets naar wens voor jullie uitwerken. neem eens een kijkje op www.traiteurdeverleiding.be
groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-6-2009 15:26:04

reuzepannen: Stappaerts uit Lille (intypen in google)
BBQ : Couverke in Lichtaart (naar't schijnt heel goedkoop)
traiteurs: www.chefahome.be van Vorselaar
www.traiteurjanssens.be van Kasterlee

Je kan ook zelf voor een dessertenbuffet zorgen. BV. taarten, cakes, bavarois, pannekoeken, wafels, chocomousjes, tiramissu, ... Je kan hier heel van bestellen. Dit kan je dan nog aanvullen met je ijskarretje.

groetjes, Carolina

groetjes, Carolina

Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik4-6-2009 19:16:10

Hoi,

Traiteur de Singel uit Mol?
Al hun prijzen staan op hun site dus kan je al niet voor verrassingen komen te staan. (www.traiteurdesingel.be )
Wij mochten vanaf onze eerste kennismaking al onmiddellijk proeven etc...

Veel succes nog!
Vicky
15/05/2010

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik4-6-2009 21:44:07

www.traiteurrobby.be
ontzettend tevreden over!! receptie met schuimwijn en fruitsap en hapjes a volonté 7 euro pp!! En het was voor ons echt af! Zijn wel van Melsele..

Groetjes

Ellen
23 mei 2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...