Terug naar overzicht
Hallo,Mijn vriendin is net gestart met een eigen traiteurzaak ('t Plateauke). Je kan haar gerust mailen hoor. Zij is woonachtig te Brecht. tplateauke@pandora.be of debby.m@pandora.beHopelijk ben je hier iets mee.Groetjes,Cindy28/08/2009
Hey Evy,Wat jij beschrijft hebben wij ook voorgehad. Wij trouwen ook op 4 juli en de prijzen voor het eten die wij hadden doorgekregen van een kennis (die een vriendenprijsje ging maken) swingden ook de pan uit. Voor dat geld hadden we een sjieke feestzaal kunnen nemen waar we verder helemaal niks meer hoefden te doen. Wij hebben dan besloten om een BBQ te doen. Ons vlees hebben we besteld bij een groothandelaar. Hier en daar hebben we een paar mensen gevonden die willen komen bakken en de groentjes klaarmaken. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Op een trouwfuif gaat het er zoiezo iets losser aan toe en ik denk dat een BBQ dan perfect is.Je kan ook altijd een frietkraam laten komen of zo ... is ook altijd wel leuk en dat lust iedereen.Hopelijk komt het goed en vinden jullie een oplossing.Groetjes
Beste,Dat is erg vervelend. Check eens bij www.degelegarnaal.be . Echt de moeite.Indien jullie nog op zoek zijn naar een goedkope fotograaf, mag je mij steeds een seintje geven. Ik ben beginnend fotograaf en kom tegen een kleine vergoeding (verder af te spreken) jullie prachtige dag vastleggen. Ik geef alle foto's in hoge resolutie op CD.Geef maar een seintjeAnnann.peeters1@telenet.be
ik kan je niet helpen aan traiteurs want ik ben van west vlaanderen, maar ik wou je gewoon veel moed toewensen!Tine
Dag Evy,je kunt ook eens horen bij Salons De Boeck; wij werken met die mensen op mijn werkplaats en da's echt goede service. www.salonsdeboeck.be succes !Nathalie
Ocharme...Maar dat komt wel goed hoor meiske,je gaat nog wel een traiteur vinden, daar ben ik zeker van.Dat is een rot gevoel, dat "vrienden " je vertrouwen misbruiken.Wat je kapsel betreft, ik heb gisteren ook een kapselblunder gehad, heb er deze nacht niet van geslapen..Wat nu? Ik trouw over drie weken, snik..
wij zijn een pas opstartende traiteurszaak en werken iets uit op maat en naar ieders budget,wij willen gerust iets naar wens voor jullie uitwerken. neem eens een kijkje op www.traiteurdeverleiding.be groetjes
reuzepannen: Stappaerts uit Lille (intypen in google)BBQ : Couverke in Lichtaart (naar't schijnt heel goedkoop)traiteurs: www.chefahome.be van Vorselaar www.traiteurjanssens.be van KasterleeJe kan ook zelf voor een dessertenbuffet zorgen. BV. taarten, cakes, bavarois, pannekoeken, wafels, chocomousjes, tiramissu, ... Je kan hier heel van bestellen. Dit kan je dan nog aanvullen met je ijskarretje.groetjes, Carolinagroetjes, Carolina
Hoi,Traiteur de Singel uit Mol?Al hun prijzen staan op hun site dus kan je al niet voor verrassingen komen te staan. (www.traiteurdesingel.be )Wij mochten vanaf onze eerste kennismaking al onmiddellijk proeven etc...Veel succes nog!Vicky15/05/2010
www.traiteurrobby.be ontzettend tevreden over!! receptie met schuimwijn en fruitsap en hapjes a volonté 7 euro pp!! En het was voor ons echt af! Zijn wel van Melsele..GroetjesEllen23 mei 2009