Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kan niet slapen door de stress...help!

4-6-2009 8:51:05
amaj amaj, binnen 16 dagen trouwen wij, en ik kan nu al niet meer slapen, tis nu al de 4de nacht op rij dat ik wakker lig en nadenk of er toch niet iets is dat we vergeten zijn...
Wat kan ik doen om toch in slaap te geraken, graag advies van een slapeloos toekomstig bruidje!

Els
1-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1027

nele
8-8-2009
 Meld misbruik4-6-2009 9:08:09

Hey Els,

Frustrerend eh zo een nachten! Ik heb gisteren van mijn lieve zus haar voorraad "Sedinal plus" meegekregen. Dat is iets homeopathisch dat ik met de examens wel is gebruikte om te kalmeren. Voor zover ik weet is het super veilig en kan je er niet aan verslaafd raken.
Hopelijk heb je hier iets aan ... het is in ieder geval mijn slaapredding :)

groetjes,

Nele
08-08-09

Els
1-1-2010
 Meld misbruik4-6-2009 9:11:16

al een dikke merci! Ik zal deze middag ook eens langs de apotheek gaan, want kzit hier als een halve zombie te werken :(((
en dat allemaal voor de trouw! :)))) Ik zal blij zijn als we de 20ste zijn! dan zal het een prachtige dag worden, regen of gene regen, stralen zullen we doen (en hopelijk ook uitgerust :)))) )

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik4-6-2009 9:39:13

hey,

misschien heb je dat al lang gedaan, maar ik kom tot rust wanneer ik de touwtjes zelf in handen heb.
heb je al een dagplanning gemaakt van uur tot uur? op die manier kan je zien of je niets vergeten bent...

hopelijk kom je vlug tot rust.
groetjes ellen

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-6-2009 9:39:59

Hi Els,

tja, die stress hé... Kijk eens bij de apotheek of je MEDIFLOR nr 14 vindt ; dat is avondthee. Builtjes. Moet 10 min. trekken in kokend water. Je glijdt er zacht mee in slaap en hebt een heel rustige nacht. Probeer na het werk eerst een uurtje te gaan zwemmen,
dat put goed uit. Daarna een licht avondmaal, een thee, een goede douche en onder de wol.
Hopelijk werkt dit voor je.
Groetjes

Els
1-1-2010
 Meld misbruik4-6-2009 9:42:27

Gisteren kwam onze danslerares ons dansles geven, wij gaan een speciale openingsdans doen, eerst de slow, dan enkele korte nummertjes van oa relax,I'm to sexy, womanizer enz en dan weer de slow, maar bij elk stukje muziek is er een ander danspasje...resultaat dat ik deze nacht alle danspasjes aan het repeteren was in mijn bed :))) , ook hebben wij een trouwfuif in een zaal waar we alles zelf moeten doen, dus decoratie enz is allemaal voor ons, is heel leuk maar vermoeiend :))))

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik4-6-2009 9:44:43

ik had ook alle rustgevende middeltjes geprobeerd, tot ik 2 nachten na mekaar een heel licht slaappilletje genomen had en nu lukt het zonder. Maar dat is op voorschrift en echt laatste redmiddel natuurlijk. En voor de rest: babbel het er af! Ga sporten! Geniet op alle mogelijke manieren van je partner, dat helpt ook ;-)

Hopelijk kan je snel slapen, ik weet dat het niet leuk is!

Knuf
Valerie
04/07/09

inge
27-6-2009
 Meld misbruik4-6-2009 10:59:19

Ik wil je toch even meegeven dat je moet oppassen met slaappilletjes zaols hieronder beschreven.
Ik heb het zelf meegemaakt, dit is enorm verslavend, bij depressies ed. kan dit een redmiddel zijn..
Hou het bij een rustgevende thee of Sedinal, dat kan ook geen kwaad.
Probeer niet te laat tv te kijken. Haal voor je gaat slapen nog even een frisse neus, drink geen koffie of cola meer , eet niet te zwaar.. Je kamer goed verluchten is ook een must, maar ja, dat weet je natuurlijk allemaal zelf ook wel denk ik.
Nog een gezonde nachtrust! (en een prachtige trouwdag toegewenst)

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik4-6-2009 11:18:46

Ik ben sinds 3 dagen ook Sedinal aan het gebruiken om mijn stress onder controle te krijgen. Ik moet zeggen, het helpt echt!.
Hiervoor gebruikte ik Rescuespray, maar dit hielp niet.

Els
1-1-2010
 Meld misbruik4-6-2009 11:22:21

okidoki, ik ga onder de middag sedinal gaan halen, een slaappil wil ik niet nemen, vind ik te drastisch, vandaar jullie advies, en ik denk wel dat het zal helpen, allez, dat zal ik jullie morgen al kunnen vertellen :))))

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik4-6-2009 11:37:27

Ik neem normaalgezien ook nooit slaappilletjes hoor, maar ik was een zombie, ik reed mezelf bijna van de weg met de auto en zo van vermoeidheid en niets hielp nog, vandaar dus. Maar nu slaap ik weer als een roos door de dingen dag per dag aan te pakken, 1 ding per keer en me niet te laten opjagen door anderen, terwijl ik zelf het beter weet (of toch doe alsof :-).

Valerie
04/07/09

Els
1-1-2010
 Meld misbruik4-6-2009 11:39:35

ja, als het echt te extreem wordt qua vermoeidheid, dan moet je wel eventjes je behelpen met zo een pilleke he, dat is logisch! maar het allerbelangrijkste is dat je nu weer kunt slapen als een roos! gelukkig maar!

heidi

Meld misbruik4-6-2009 11:43:55

ik ben getrouwd op 16 Mei en had ook enorme stress, alles was wel geregeld maar ze voorspelden slecht weer en dat zou een ramp geweest zijn voor de foto's, ik ben normaal tegen pilletjes, maar heb er toch moeten nemen om alles onder controle te houden, en na wat druppels kwam de zon tevoorschijn en werd het toch nog een stralende dag. Straks mag ik al achter mijn fotoalbum gaan, ook best spannend.

Priska

Meld misbruik4-6-2009 22:42:02

Hey medetoekomstig bruidje!

Als echt laatste oplossing zou ik je aanraden om naar je dokter te gaan en om een middel te vragenn dat je helpt inslapen.Het zijn dus geen echte slaapmiddelen.

En misschien moet je eens alles opschrijven waar je je zorgen over maakt omtrent de trouw e.d. dat je de zaken wat kan relativeren.

Ik weet dat er heel veel bij komt kijken en ik ben zelf redelijk perfectionistisch, maar bedenk dat je heel gelukkig bent dat je een man hebt die van je houdt en de rest van zijn leven met jou wil delen :)

niet iedereen heeft dat geluk weet je!
ik gelukkig wel maar ja

veel sterkte!

Els
1-1-2010
 Meld misbruik5-6-2009 8:51:13

voila se, een goeie nachtrust gehad, dankzij die natuurlijke pillekes; wel moeilijk ingeslapen maar daarna enorm vast geslapen.
mercikes dus voor de tips..
En aan iedereen: ik wens jullie allemaal een goeie nachtrust :))))

nele
8-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 11:44:21

Hey Els,

Ik ben blij dat het gewerkt heeft. Kan deugd doen eh is goed slapen.
Ik had nog een tip anders. De avond voor onze trouw gaan mijn mama, zussen en enkele vriendinnen mee naar een sauna in de buurt om lekker te ontspannen. Ons mama kwam met dat idee af (die weet wa een zenuwpees ik ben eh) en de girlz vonden het super.

Geniet van je dag!

Nele
08-08-09

Els
1-1-2010
 Meld misbruik5-6-2009 11:47:08

jammergenoeg zullen wij dat niet kunnen doen, een saunake...de dag voor de trouw gaan we heel de zaal decoreren, moet alles klaar gezet worden en gaan we savonds nog eens samen met onze kindjes onze speciale slow repeteren :)))) ...nog 15 dagen en tis zover.
Gisterenavond nr de kapper geweest, voor mijn kapsel uit te proberen, het was prachtig!!!!

Sylvia
20-6-2009
 Meld misbruik7-6-2009 23:20:05

ik ken dat gevoel !!!
tis stressen he ! :)
Hier is het ook voor 20 juni en man man man ik besterf het zo wat van de zenuwen, terwijl echt alles in orde is he...

Nog veel sterkte en een superzalige dag gewenst !!!

Groetjes,
Sylvia
20 juni 2009

Els
1-1-2010
 Meld misbruik8-6-2009 9:00:48

merc! ja, we zullen er een prachtige dag van maken !!! Ook voor jou! : geniet er van!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...