Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotoshoot in namiddag op winterdag

8-9-2005 20:37:22
Hoi trouwertjes,

Wij trouwen op 18 februari 2006 en zouden de foto's van ons in de voormiddag nemen. Met de familie moeten we echter in de namiddag foto's nemen. Onze mis is om 13u30 en daarna zouden we een klein receptieke willen doen voor de collega's (low-budget proberen te houden). Dan zouden we dus pas om 16u30 met de familie foto's kunnen nemen, maar het is dan toch winter en ik vraag me af of dit niet te donker zal zijn voor foto's... Wat denken jullie?

sofie

sofie
18-2-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 373

Els
1-4-2006
 Meld misbruik9-9-2005 7:55:26

ik vrees inderdaad ook dat het dan toch al begint te schemeren en dat ga je ook wel zien op de foto's. Misschien toch de mis wat later zetten zodat je de foto's nog net ervoor kan nemen?? voor de receptie maakt het niet uit of het nog licht is hé, dus die kan gewoon achter de mis weer later aansluiten...

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik9-9-2005 12:19:34

Dag sofie,

Ik denk nu wel niet dat het nog in februari zo vroeg donker is. Of toch zeker niet om half 5. In de wintermaanden november, december en januari is het al rond 5u donker maar vanaf februari beginnen de dagen toch al te verlengen denk ik.

carlo

Meld misbruik9-9-2005 14:42:29

hey sofie

een fotoshoot in de late namiddag is inderdaad te laat
je moet ook rekening houden met de nodige tijd voor die fotoshoot
het is dus beter om een binnenlocatie te zoeken en of de fotoshoot te vervroegen
ps: indien jullie nog geen fotograaf zouden hebben dan mogen jullie altijd eens contact met me opnemen hoor (carlo2140@hotmail.com)
ik wil gerust vrijblijvend eens enkele fotoshoots komen voorleggen indien jullie geïnteresseerd zouden zijn
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...