Terug naar overzicht
ik vrees inderdaad ook dat het dan toch al begint te schemeren en dat ga je ook wel zien op de foto's. Misschien toch de mis wat later zetten zodat je de foto's nog net ervoor kan nemen?? voor de receptie maakt het niet uit of het nog licht is hé, dus die kan gewoon achter de mis weer later aansluiten...
Dag sofie,Ik denk nu wel niet dat het nog in februari zo vroeg donker is. Of toch zeker niet om half 5. In de wintermaanden november, december en januari is het al rond 5u donker maar vanaf februari beginnen de dagen toch al te verlengen denk ik.
hey sofieeen fotoshoot in de late namiddag is inderdaad te laatje moet ook rekening houden met de nodige tijd voor die fotoshoothet is dus beter om een binnenlocatie te zoeken en of de fotoshoot te vervroegenps: indien jullie nog geen fotograaf zouden hebben dan mogen jullie altijd eens contact met me opnemen hoor (carlo2140@hotmail.com)ik wil gerust vrijblijvend eens enkele fotoshoots komen voorleggen indien jullie geïnteresseerd zouden zijngroetjes