Terug naar overzicht
Hoi,Normaal moet je trouwen op de plaats waar je domicilieadres is. Het is wel zodat een van de trouwers wel in die gemeente moet gedomicileerd zijn.GroetjesEvi
Hoi, je zult moeten trouwen in het gemeentehuis waar je woont op de dag van jullie huwelijk (meen ik).Zou dat eens navragen bij jullie op de gemeente.Groetjes.
Eén van de twee partners moet normaal gezien gedomicileerd zijn in die stad.Voor uitzonderingen zou ik dat eens navragen in het gemeentehuis waar je wil trouwen.Joke29/08/09
Hoi,Het is inderdaad zo dat je moet trouwen in de gemeente waar 1 van beide partners woont. Al heb ik onlangs ergens gelezen dacht ik dat - indien je pas 3 maand voor je huwelijk verhuisd bent, je ook nog kan trouwen in je 'oude' gemeente... Maar best toch eens navragen op de gemeentedienst zelf.GroetjesVicky15/05/2010
normaal kan je alles echt vastleggen 6 maanden voor jullie trouwen en de gemeente waar je dan woont, kan je trouwen.Moesten jullie dan daarna nog verhuizen, denk ik wel dat je nog kan veranderen, maar niet omgekeerd.zo is dat aan onze kanten toch...
Hallo,Normaal trouw je in de gemeente waar je domicil staat.anders navragen bij de gemeente zij kunnen je vast en zeker wel raad geven!Gwen14/05/2010
ik heb daarstraks ff met de gemeente Westerlo gebeld...idd 1 van de partners moet er domicilie hebben staan...maar Herentals is ook pas ten vroegste 6 maand op voorhand aan te vragen, dus tegen dan weten we hopelijk ongeveer waar we zullen wonen volgend jaar in mei