TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dORINA
30-5-2009
|
4-6-2009 16:51:26
Hallo, wij trouwen ook volgende week en wij hebben this is the moment van shanaia Twain
|
|
vanessa
20-6-2008
|
4-6-2009 17:02:02
heb je geen liedje waar je een mooie herinnering aan hebt, of zo, wij hebben onze eerste slow gekozen, dat was robbie williams angels, niet zo voor de hand liggende keuze maar dit liedje was iets van ons samen
|
|
liselotte
7-8-2009
|
4-6-2009 19:02:51
zit met hetzelfde probleem! wij trouwen 7augustus en we weten ook niet welk liedje!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
4-6-2009 20:37:49
K-C & Jojo - All My Life Album: Love Always
Baby (x11)
I'm So Glad...
I Will Never Find Another Lover Sweeter Than You Sweeter Than You And I Will Never Find Another Lover More Precious Than You More Precious Than You Girl You Are.. Close To Me You're Like My Mother, Close To Me You're Like My Father, Close To Me You're Like My Sister, Close To Me You're Like My Brother And You Are The Only One My Everything And For You This Song I Sing....
All My Life I Prayed For Someone Like You And I Thank God That I..That I Finally Found You All My Life I Prayed For Someone Like You And I Hope That You Feel The Same Way Too Yes, I Pray That You Do Love Me Too
I'd Send You All That I'm Thinking Of........Baby
Said I Promise To Never Fall In Love With A Stranger You're All I'm Thinking Of I Praise The Lord Above For Sending Me Your Love I Cherish Every Hug I Really Love You
All My Life (Ohhhh..Baby, Baby) I Prayed For Someone Like You And I Thank God That I...That I Finally Found You All My Life I Prayed For Someone Like You And I Hope That You Feel The Same Way Too Yes, I Pray That You Do Love Me Too
You're All That I Ever Know, When You Smile All My Face Always Seems To Glow, You Turned My Life Around, You Picked Me Up When I Was Down, You're All That I've Ever Known, When You Smile My Face Glows You Picked Me Up When I Was Down Say...You're All That I've Ever Known When You Smile My Face Glows You Picked Me Up When I Was Down And I Hope That You Feel The Same Way Too Yes, I Pray That You Do Love Me Too
And All My Life I Prayed For Someone Like You And I Thank God That I..That I Finally Found You All My Life I Prayed For Someone Like You Yes, I Pray That You Do Love Me Too
All My Life I Prayed For Someone Like You And I Thank God That I ..That I Finally Found You All My Life I Prayed For Someone Like You Yes, I Pray That You Do Love Me Too
(Fading) And All My Life I Prayed For Someone Like You And I Thank God That I...That I Finally Found You
kijk ook eens op deze site: http://www.romantic-lyrics.com/lyricsko.shtml
Anders deze nog?
Patti Smith Because the Night Clouseau Altijd Heb Ik Je Lief Tracy Chapman Baby can I hold you Stevie B Because I Love You Wolter Kroes Ik heb de hele nacht liggen dromen Luther Vandross - Here and Now Anastacia and Eros Ramazotti I belong to you Boys 2 men - I Swear Barbara Dex - Iemand als jij Paul De Leeuw Ik Heb Je Lief Glen Medeiros Gonna Change My Love for You The Platters Only You Maria McKee Show Me Heaven Ben E. King - Stand By Me Dean Martin - Sway Pussy Cat Dolls - Sway Righteous Brothers Unchained Melody Elton John YOUR SONG.wma Johnny Logan Hold Me Now The Scabs I need you The Scabs Four aces Barbara Dex I belong to you Joshua Kadison Beautiful in My Eyes Marc Anthony My Baby You Marc Anthony Love Is All Lionel Richie and Diana Ross Endless Love Mariah Carey and LutherVandross Endless Love Marc Anthony You Sang to Me Marc Anthony I want to spend my lifetime loving you Dana Glover\Shrek It Is You (I Have Loved) George Strait I cross my heart Dolly Parton You are Peter Maffay Du Koen Wouters en Sarah You are the Reason Joe Cocker You Are So Beautiful Bette Midler - Beast of Burden Charlie Rich - A Very Special Love Song Elton John CAN YOU FEEL THE LOVE TONIGHT Jennifer Warnes and Joe Cocker Up Where We Belong Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb'Dich Mariah Carey I'll Be There Mariah Carey Hero Diana Ross When You Tell Me That You Love Me Julio Iglesias and Dolly Parton When you tell me that you love me Anouk Our Own Love Bryan Adams, sting and Rod Steward All for Love Bryan Adams Heaven Julio Iglesias and Diana Ross All of You
groetjes Carolina
|
|
marjan
18-7-2009
|
4-6-2009 20:55:09
Hey,
Wij trouwen op 18 juli en die van ons is faith hill met there you'll be.Dat is de soundtrack van Pearl Harbor.
Grtjes
|
|
Kirsten
9-5-2009
|
5-6-2009 8:56:04
hey,
wij zijn op 9 mei getrouwd en onze openingsdans was "Somebody" van Depeche Mode. Een iets ouder nummer, maar super mooie tekst, en zeker geen grijsgedraaide openingsdans.
Geniet ervan! Kirsten
|
|
Liesbeth
30-5-2009
|
5-6-2009 10:55:10
Hey, Wij trouwen binnen 2 weken en hebben gekozen voor een liedje van Lionel Richie -stuck on you. Super mooi liedje.
Succes!
|
|
Katrien
19-6-2009
|
5-6-2009 11:22:26
Dag Nancy,
Wij trouwen exact over 14 dagen en hebben als openingsdans 'Ik hoor bij jou' van Marco Borsato. Vind het een keimooi liedje!
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
tami
26-6-2010
|
5-6-2009 11:59:28
Hi Nancy,
Hasta mi final (letterlijk : Tot aan mijn einde); ik heb de indruk dat deze tekst een gezongen versie is van wat men elkaar beloofde in de kerk :'vandaag beloof ik je eeuwige liefde, van jou zijn in goede en kwade tijden,... tot (op de dag van) mijn einde'. Want dat komt allemaal voor in deze ongelofelijk mooie slow van Il Divo (te beluisteren op YouTube). Ze hebben nog een ander nummer dat heet "I believe in you" en dat ze samen zingen met Céline Dion. Ook heel mooi. Beluister ze eens en zie of je er wat mee kan doen. Groetjes
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
5-6-2009 12:53:26
Hoi,
You are van Dolly Parton? Gewoon kiekevel! :-) Parce que c'est toi van Axelle Red They stood up for love van Live More than words van Extreme
Stuk voor stuk (naar mijn smaak) prachtige nummers!
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
5-6-2009 12:53:54
Oh, of Alegria van Cirque du Soleil! :-)
Rebecca
|
|
Heidi
13-9-2008
|
5-6-2009 13:56:49
de onze was 9 million bycicles van Katie Melua We wilden zeker een dans (slow) met een positieve tekst, en we moesten het liedje allebei graag horen. En we wilden niet dat het al veel genomen was als openingsdans. moest wel ook wel eens op de radio gespeeld worden en niet te oud zijn.
en ik krijg nog altijd fijne rillingen als ik het terug hoor (vinden allebei wel dat Katie heel goed kan zingen)
Groetjes en succes Heidi 13/09/2008
|
|
Imke
4-4-2009
|
5-6-2009 17:51:09
wij hadden everything and more van nathalia. zeker niet gekend want het is nog niet uitgegeven en staat op haar voorlaatste cd. We hebben lang getwijfeld met thank you stars van katie melua.
groetjes
Imke
|
|
Karolien
23-5-2010
|
7-6-2009 18:02:08
Bij ons was het "When you say nothing at all" van Ronan Keating.
Succes en geniet er vooral van!
Karolien x
|
|
caroline
18-7-2009
|
14-7-2009 13:37:08
Klinkt misschien kliché, maar luister eens naar Stop de Tijd van Marco Borsatto! Ik vindt die tekst zo mooi dat wij hem nemen. Ik wou ook iets niets cliché, maar dit heb ik toch nog niet gehoord op een feest! Luister eens zou ik zeggen (primavera in anticipa van Laura Pausini en james blunt was ook een kanshebber)
Groetjes en nog veel succes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|