Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zangeres Kerk gezocht 27/6/09

5-6-2009 8:41:40
Onze zangeres heeft op het nippertje afgezegd. Zij ging in onze misviering De Roos zingen van An Christy, Morgen (musical Annie in nl) en het Onze Vader. De liedjes liggen al vast en de boekjes zijn al geprint.
Wij zoeken een zangeres die wilt komen naar Londerzeel St KristoffelKerk 15u 27/6/09 om deze liedjes te zingen. Is er nog iemand vrij of kent er iemand een zangeres die deze dag nog vrij is? Vergoeding kan besproken worden.

Rosalie
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 742

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik5-6-2009 12:30:35

Hallo

lap, dan sta je daar dan..
Ik heb Chelsy uit Meulebeke geboekt
google maar eens, je vindt ze direct
ze zingt 8 liedjes en vraagt 400€ voor zang+piano+trompet, zonder trompet = 350€
Ik ben haar gaan bekijken - beluisteren in een kerk en het is PRACHTIG
Succes

Isabel
12-12-09

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik5-6-2009 12:31:50

ik kan je Rosey Lambrecht aanraden.
Zij is een zeer goeie zangeres en doet heel veel trouwmissen. Meestal is dat wel samen met muzikanten. Maar het hangt er vanaf wat je precies wilt he.
Ze heeft een uitgebreid repertoire en kan ook liedjes aanleren die jij voorstelt.

www.rosey.be is haar website.
Daarop kan je haar contacteren!

Ze verplaatst zich meestal naar alle hoeken van het land ;-)

Veel succes!

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik5-6-2009 12:33:19

Nog vergeten te zeggen: met muzikanten erbij vraagt ze geloof ik 300 euro! (verplaatsing zit hier ook al in!)
Ze zijn zeker en vast de moeite waard. Maar heel snel volgeboekt.. dus ik zou niet te lang wachten.

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik5-6-2009 13:04:58

Hey,

wij zijn op 25/04 getrouwd en hadden Amantes. Het was echt de moeite. Niets dan positieve reacties!

groetjes,
Sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...