Terug naar overzicht
Ik ben niet bekend in West-Vlaanderen, maar ik vind een klein treinstationneke wel iets hebben..Grtzzz, Inge
Hoi KittyIk ben van Roeselare en nemen onze foto's in de brouwerij van RodenbachWe zijn al eens gaan kijken en het heeft toch wel iets zunne tussen die grote vaten waar het bier inzit... ook de haven van Roeselare kan mooie "ouderwetse" foto's opleverensuccesIsabel12-12-09
Hey,the main room in kortrijk is wel tof, of het fabriekspand in Roeselare. (mijn zus is daar getrouwd). Allemaal leuke plekjes.Groetjes,Sharon
Hey Inge en Isabel!Dank jullie wel voor jullie toffe ideeên! We zoeken eigenlijk in de eerste plaats een unieke feestzaal in West-Vlaanderen. Het mag zelfs wat meer kosten. De fotolocaties zijn zeker leuke plaatsen!Dank jullie alvast!GroetjesKitty
Oei das juist, ik was te hevig.. :-)Ik dacht dat je het over een foto-locatie had.Soms kun je op ik-trouw.org ook wel leuke tips vinden. Succes!
als je echt iets exclusiefs wil moet je niet denken aan bestaande feestlocatiess, maar eerder denken aan het afhuren van een museum of een schouwburg ofzo...
Kijk ne keer op : www.vanbelgie.be daar staan enorm veel lokaties op van trouwzalen.Groetjes,patricia