Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie regio tollembeek - geraardsbergen

5-6-2009 9:20:53
Weet er iemand leuke fotolocaties zijn rond tollembeek en geraardsbergen?

sabrina
08/08/09

sabrina
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1613

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik5-6-2009 12:10:21

Hey,

Ik ben van geraardsbergen en er worden veel huwelijksfoto's genomen in het abdij, aan de oudenberg, gavers en aan het wandelpad aan de dender.
Waar geef je uw feest?

grtjes
5/9/2009

sabrina
8-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 12:21:01

De feest is in orangerie les roses - kasteel oudeberg. Dus daar kunnen we ook al foto's trekken. Maar zocht nog een paar locaties. Jullie trouwen ook zie ik. Waar is jullie feest?

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik5-6-2009 12:49:04

Wij trouwen in Hof ten daele in Herzele.
Wij waren daar al eens naar een trouwfeest geweest en daarmee was de keuze van de feestzaal vlug gemaakt. :-)
Wij zouden in Zottegem de foto's trekken. Das dan niet zo ver van de feestzaal en 's middags na de kerk gaan we eerst broodjes en zo eten met de suite in de feestzaal en nadien gaan we foto's laten nemen.

grtjes

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik5-6-2009 13:11:50

beste vanessa,

wij trouwen in Ninove, binnen 15 dagen maar ik zou graag foto's laten nemen in Geraardsbergen.
De abdij, moet je daarvoor toestemming hebben, of kan je daar zomaar binnen?

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik5-6-2009 16:46:40

hej hej,
wat dacht je van aan het standbeeld van Urbanus, dat lijkt me echt een leuke (originele) locatie en eigen aan het dorp. ofwel ergens midden in de velden, of in de tuin van het baljuwhuis in galmaarden (aan die boom aan ingang van tuin, waar je kan inkruipen)? Véél véél plezier op je trouw en geniet ervan!
groetjes, een mede-tollembekenaar

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik5-6-2009 19:43:08

hey lesley,

Nee, je hebt daar geen toestemming voor nodig. Het is eigenlijk meer een soort park, dat is naast de cinema gelegen.

grtjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...