Terug naar overzicht
Hey Ester!!Wij trouwen ook op 7 augustus, voor de kerk, de gemeente en het feest. Ik begin ook al erg zenuwachtig te worden. We gaan ook deze week beginnen de uitnodigingen rond te dragen. Maar wij hebben niet zo'n grote familie, dus ja dan is het nog te doen hé. 26 juni mag ik mijn kleedje gaan passen, spannend hoor, dan zal het ni meer lang zijn, brrrrr alles komt akelig dichtbij :o)Alvast heel veel succes gewenst hé!!!!Groetjes, Romina
Hoi wij trouwen ook op 7augustus hihi, bij ons zijn de spanningen ook hoog ant lopen ze, we zijn ook alle uitnodigingen zoveel mogelijk aan het rond brengen. wij trouwen wel enkel voor de wet.veel geluk en succes allesins.groetjes liselotte en sven
Hey,Voor ons zijn het nog 64 dagen. En ook hier zijn de zenuwen aan het oplopen! Ik zit midden in de examenperiode van de lerarenopleiding in avondschool, druk op het werk want alles moet af voor het bouwverlof en dan belde onze zaal nog af ook 2 weken geleden. Maar dat is al terug geregeld. Na de examens worden de kleine dingetjes verder uitgewerkt en is het volop genieten!Een super mooie trouw gewenst!Nele08-08-09