Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

idee tafels

5-6-2009 12:19:19
Dag trouwertjes!
Wij trouwen op 4september 2009!Nu zit ik wat te denken aan toffe ideetjes om aan tafel te gaan!Ik dacht aan grote foto's van ons om op tafel te plaatsen en kleintjes te geven bij het binnenkomen.. In welk houdertje zou ik dat kunnen plaatsen op tafel? WOrd het nog gedaan dat ze wegwerpkodakjes op de tafels plaatsen?
En misschien een gastenboekje met hier en daar een foto van ons,plaatsen op weg naar de toiletten,daar passeert iedereen toch een keer he..
Alvast bedankt! Dada..

evelien
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 320

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 16:56:32

je kan ook gewoon een fotokadertje nemen.
of schildersezeltjes of zo van die clipjes.
wegwerpkodakjes wordt minder en minder gedaan. Maar kan nog hé. Vaak wordt er tegenwoordig aan enkele mensen gevraagd om hun digitaal toestel mee te nemen.
Wij plaatsen het gastenboek ook vooraan in de hal, naast de toiletten en aan de uitgang.

groetjes, Carolina

in de action staan nu wegwerpkodakjes. Dacht iets van een 2,25 euro ofzoiets.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...