Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje ouders

5-6-2009 12:31:20
Hey trouwertjes!
Hebben jullie een leuk, origineel idee om bedankingen aan onze ouders te geven? Eens iets anders dan een boeket bloemen en een kistje wijn..
Dada!

evelien
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 696

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik5-6-2009 13:08:37

Bongo-bon.

Ik las ergens dat iemand een vlieger gaf, met daarbij een 'gedicht' over kinderen die het huis uit vliegen (en eerst aan de hand gehouden worden) Beetje stom om te omschrijven, was best mooi.

Iets uit het Symposion in Brugge (originele artikels met leuke teksten in kalligrafie). Ze hebben ook een website.

Een bon maken met recht op een fotoalbum van jullie huwelijk.

Een fotokader met daarin geen foto maar een bon met recht op een vergroting uit jullie huwelijksreportage.

Zoiets?

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik5-6-2009 14:59:41

Hallo,

Wij willen hun achteraf een mini fotoalbum geven van de trouw. Op het feest zelf geven we hun een bon hiervoor. Dan weten ze dat ze achteraf hun kadootje krijgen :-)

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Catherine
5-9-2009
 Meld misbruik5-6-2009 17:15:21

Misschien niet zo origineel, maar wel blijvend: laat iets graveren. Dikwijls wordt dit met champagneglazen gedaan, maar ik moet nog naar de glasslijper, en die sprak over een vaas, of een spiegel waar je een hele tekst op kan laten zetten.

Joke
29-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 18:06:16

Wij zullen op het einde van de mis een persoonlijk bedankingswoordje brengen, vooral gericht aan de ouders. En dan geven we een grote bos bloemen af aan de beide mama's.

Joke
29/08/2009

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-6-2009 20:04:03

Wij zijn getrouwd op 18/04 en gaan voor de ouders ook een fotoboek laten maken.

Liesbet
9-10-2009
 Meld misbruik16-6-2009 1:00:37

Dag Evelien,

Wij hebben een handgemaakte kaars (een soort boek) gekozen als huwelijkskaars, en die hebben ze zowel in het groot als in het klein in de winkel. Wij nemen de grote als huwelijkskaars, en kopen er dan 2 kleine voor onze ouders. We gaan er waarschijnlijk ook een foto laten opdrukken van onze dag.
Het enige waar ik nog mee zat, was dat we het dan nog niet de dag zelf konden afgeven, maar als ik hier nu zo zie dat een fotoboek ook populair is, valt dat nog wel mee. Dat krijgen ze dan ook pas achteraf hé.

Veel succes nog!
Groetjes,
Liesbet
09-10-2009

PS: Onze huwelijkskaars zal van de kaarskesprocessie in Lummen zijn.

eef
26-9-2009
 Meld misbruik24-6-2009 2:37:22

wij hebben een kaars besteld, waar je nog een teelichtje in kunt zetten, met als tekst bedankt, onze namen en trouwdatum en langs andere kant een leuk gedicht om ouders te bedanken, ze krijgen achteraf ook nog een fotoalbum dat ik dan zelf samenstel via internet.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...