Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Orginele Tekst + vermelding grootouders??

  5-6-2009 12:36:49
Hey Iedereen,
We zijn thuis druk in de weer met het op papier krijgen van de uitnodiging, wat een grotere uitdaging is als verwacht!!!

Wordt er bij iemand nog de grootouders vermeldt?

Kent iemand een origineel versje om de trouw aan te kondigen?

Alvast bedankt voor jullie hukp!

Groetjes,

Les

Lesley
26-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1445


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik5-6-2009 13:34:40

Hoi,


Wij vermelden ook onze grootouders, maar het is wel op de "klassieke" manier :

Dhr en Mevr X - Y
Dhr en Mevr A - B
hebben het genoegen u het huwelijk aan te kondigen van hun kleindochter en dochter S met de heer N

en omgekeerd.

Dus een origineel versje heb ik niet, maar wij vermelden dus wel de grootouders.

Voor de uitnodiging van de receptie/avondfeest/dansfeest staat er :
Graag nodigen onze ouders en wij u uit om samen ons huwelijk te vieren tijdens ....

Dan worden de grootoudes niet meer vermeld omdat het eigenlijk toch onze ouders en wij zijn die de mensen gaan ontvangen.

Groetjes



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik5-6-2009 13:49:51

Wij hadden:

X en Y trouwen! We nodigen u graag uit op onze huwelijksviering om ...

Onze ouders en grootouders zijn ook van de partij!

Dhr. en Mevr. X en Y (ouders bruid)
Dhr. en Mevr. X en Y (grootouders bruid kant vader)
Dhr. en Mevr. X en Y (grootouders bruid kant moeder)

Dhr. en Mevr. X en Y (ouders bruidegom)
Dhr. en Mevr. X en Y (grootouders bruidegom kant vader)
Dhr. en Mevr. X en Y (grootouders bruidegom kant moeder



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik5-6-2009 14:46:23

Wij vermelden grootouders noch ouders



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 16:46:15

Amaai, wa nen hoop namen. Wij vermelden geen ouders, geen grootouders.
Met al die namen lijkt het wel een doodsbrief. Bij ons zouden we er dan nog verschillende kruisjes moeten achter zetten ook. Das dan helemaal niks.
Maar ja, je doet ermee wat je wil hé. Speelt eigenlijk allemaal niet zone rol. Als je dat zelf belangrijk vindt, dan zet je ze er op.

groetjes, Carolina



Joke
29-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 18:05:01

Idem als bij Sofie.

@ Carolina: je zet er natuurlijk enkel nog de grootouders op die leven he.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-6-2009 18:40:00

Hier ook ouders noch grootouders die vermeld worden...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 21:05:39

@ Joke: de grootouders zou ik er dan inderdaad aflaten maar als bv. 1 ouder dood is?!? Je kan dan toch moeilijk maar één vernoemen. Er was nog een vader of moeder hé. Ofwel zou ik er dan helemaal geen ouders opzetten ofwel toch een verwijzing naar de overleden ouder. (met een kruisje om misverstanden en vragen op het feest te vermijden)

Daarom hebben wij besloten om er geen ouders of grootouders op te zetten.

groetjes, Carolina



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik8-6-2009 9:08:27

Ik ben de zelfde sofie als hieronder.
Ik zelf heb maar 1 grootouder mer want de rest is spijtig genoeg al meer dan 20 jaar overleden.
Mijn toekomstige heeft allemaal zijn grootouders nog en toch hebben wij ze vermeld.
Bij mij alleen mijn ene grootmoeder nog en bij hem ze allemaal.
Uiteindelijk verschilt het 1 lijn op onze uitnodiging, en het valt echt niet zo op.

We hebbe er eerst ook ons hoofd over gebroken, wel ? niet ?, hoe dan wel ? en dat is het nu geworden.

Jullie moeten zelf beslissen of je ze er wilt opzetten of niet.

Groetjes



joke
1-8-2009
 Meld misbruik9-6-2009 13:40:48

hey,

Ik zou ook rekening houden met de stijl van de door jullie gekozen kaart. Wij hebben een eerder "speelse" kaart dus een officiële aankondiging met grootouders erbij past daar totaal niet bij. Als je natuurlijk kiest voor een echt klassieke uitnodiging, waarom niet??

grtj


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info