Terug naar overzicht
Hoi,Wij vermelden ook onze grootouders, maar het is wel op de "klassieke" manier :Dhr en Mevr X - Y Dhr en Mevr A - Bhebben het genoegen u het huwelijk aan te kondigen van hun kleindochter en dochter S met de heer Nen omgekeerd.Dus een origineel versje heb ik niet, maar wij vermelden dus wel de grootouders.Voor de uitnodiging van de receptie/avondfeest/dansfeest staat er : Graag nodigen onze ouders en wij u uit om samen ons huwelijk te vieren tijdens ....Dan worden de grootoudes niet meer vermeld omdat het eigenlijk toch onze ouders en wij zijn die de mensen gaan ontvangen.Groetjes
Wij hadden:X en Y trouwen! We nodigen u graag uit op onze huwelijksviering om ...Onze ouders en grootouders zijn ook van de partij!Dhr. en Mevr. X en Y (ouders bruid)Dhr. en Mevr. X en Y (grootouders bruid kant vader)Dhr. en Mevr. X en Y (grootouders bruid kant moeder)Dhr. en Mevr. X en Y (ouders bruidegom)Dhr. en Mevr. X en Y (grootouders bruidegom kant vader)Dhr. en Mevr. X en Y (grootouders bruidegom kant moeder
Wij vermelden grootouders noch ouders
Amaai, wa nen hoop namen. Wij vermelden geen ouders, geen grootouders. Met al die namen lijkt het wel een doodsbrief. Bij ons zouden we er dan nog verschillende kruisjes moeten achter zetten ook. Das dan helemaal niks. Maar ja, je doet ermee wat je wil hé. Speelt eigenlijk allemaal niet zone rol. Als je dat zelf belangrijk vindt, dan zet je ze er op. groetjes, Carolina
Idem als bij Sofie.@ Carolina: je zet er natuurlijk enkel nog de grootouders op die leven he.
Hier ook ouders noch grootouders die vermeld worden...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
@ Joke: de grootouders zou ik er dan inderdaad aflaten maar als bv. 1 ouder dood is?!? Je kan dan toch moeilijk maar één vernoemen. Er was nog een vader of moeder hé. Ofwel zou ik er dan helemaal geen ouders opzetten ofwel toch een verwijzing naar de overleden ouder. (met een kruisje om misverstanden en vragen op het feest te vermijden)Daarom hebben wij besloten om er geen ouders of grootouders op te zetten. groetjes, Carolina
Ik ben de zelfde sofie als hieronder.Ik zelf heb maar 1 grootouder mer want de rest is spijtig genoeg al meer dan 20 jaar overleden.Mijn toekomstige heeft allemaal zijn grootouders nog en toch hebben wij ze vermeld.Bij mij alleen mijn ene grootmoeder nog en bij hem ze allemaal.Uiteindelijk verschilt het 1 lijn op onze uitnodiging, en het valt echt niet zo op.We hebbe er eerst ook ons hoofd over gebroken, wel ? niet ?, hoe dan wel ? en dat is het nu geworden.Jullie moeten zelf beslissen of je ze er wilt opzetten of niet.Groetjes
hey,Ik zou ook rekening houden met de stijl van de door jullie gekozen kaart. Wij hebben een eerder "speelse" kaart dus een officiële aankondiging met grootouders erbij past daar totaal niet bij. Als je natuurlijk kiest voor een echt klassieke uitnodiging, waarom niet?? grtj