Terug naar overzicht
Hey,2 weken geleden belde onze zaal in Keerbergen af voor onze trouw op 8 augustus waardoor we snel snel een nieuwe zaal moesten zoeken. Aangezien we een tuin nodig hebben voor de viering kwamen we terecht bij Salons de Romrée en zijn we ook meteen gaan kijken. De zaal (oude stalling hebben we) is nogal rustiek maar zeker in orde. Het stuk tuin dat we bij de zaal hebben is echt leuk gelegen. We hadden ook de indruk dat die mensen goed wisten waar ze het over hadden en dat ze echt al alle mogelijke vragen en toestanden hebben gehoord en gezien. We hebben dan ook meteen bevestigd. Mijn ventje zijn werk deden daar vaak personeelsfeesten enzo en dat was volgens collega's altijd af, volgens onze advocaat hebben we trouwens ook een goede keuze gemaakt. De prijzen vallen trouwens ook goed mee vergeleken met andere zalen die we hebben bezocht.Hopelijk ben je hier iets mee.groetjes,Nele08-08-09
Hey Kirsten,Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb wel al van mijn ouders gehoord die er voor een receptie van een trouw zijn gegaan, dat het daar héél goed is. Echt af!Doen dus zou ik zeggen... :-)GrtzJessi
We zijn daar vorig jaar naar het trouwfeest van een collega geweest.Lekker eten, vlotte bediening, echt positief! Alleen de dj van de zaal viel een beetje tegen dus ik zou een andere nemen.
Ik sluit me aan bij Annelies. Zijn er vorig jaar in september geweest voor huwelijk van vrienden. Tuin, receptie, eten en organisatie heel leuk. Enige 2 minpunten maar echt niet doorslaggevend; de DJ en het feit dat er 3-4 feesten tegelijk bezig waren dit zorgde soms een beetje voor verwarring.
Hi Kirsten,ik heb al veel goeds over salons De Romree gehoord maar nog nooit iets "slechts"...Groetjes