Terug naar overzicht
hallo!wij hebben als ceremoniemeester ook Wuyts-De Vooght genomen en wij zijn onze bruidswagen gaan annuleren bij bruidsparadijs aangezien die toch zoveel in panne vallen. heb je al eens een foto gezien van die ceremoniemeesters van het bruidsparadijs? ik zou niet willen dat het volk op onze trouw gaat lopen. en vriendelijk bij het bruidsparadijs zijn ze ook al niet. als ze maar verkopen daar. ze denken enkel aan het geld!groetjes
Hoi, Joke, ik heb een vraagje: hadden jullie al een voorschot betaald bij het bruidsparadijs? Wij hebben da helft al moeten betalen als voorschot.En ik weet niet of ze bij Wuyts-De Vooght een Amerikaanse Schoolbus hebben. Groetjes Cindy
Hey!Wij hadden al een voorschot betaald en zijn dit wel kwijt.groetjes
Cindy, die Amerikaanse schoolbus hebben ze zeker bij Wuyts-De Vooght. Ik heb Peter Wuyts nl. als ceremoniemeester en wij hebben zelf ook getwijfeld of we deze bus zouden nemen. Dus ik weet wel zeker dat hij ze heeft!groetjeskathleen03.12.05
Wuyts-De Vooght werkt samen met Aspekt Mobiel bvba die ook een amerikaanse schoolbus hebben. Kijk eens op de site www.aspekt.be . Peter Wuyts is ceremoniemeester en heeft zelf geen voertuigen maar wel heel veel contacten met goede leveranciers. Hij is niet de enige ceremoniemeester die niet met het Bruidsparadijs wil samenwerken.