Terug naar overzicht
Hey Sabrina,Ik ben niet van West-Vlaanderen, maar ik heb de jurk gepast bij Le Chapeau in Antwerpen...
Er is een winkel in Oostende die Cymbeline verkoopt maar ik kan nu even niet op de naam komen (is één van de grootste bruidswinkels daar).
Scarpellini in Oostende verkoopt Cymbeline.
Hey,Ik heb deze jurk gekocht in Antwerpen bij Le Chapeau. Ik raad je de winkel niet aan maar zeker wel het kleed. Elke keer dat ik uit de paskamer kwam begonnen mama's en getuige te wenen :) "o zo schoon" :)Ik denk dat je gerust kan rondbellen naar bruidszaken om te vragen of ze Cymbeline verkopen.groetjes en succes,Nele08-08-09
Dag Sabrina,Ik vind dat ook een PRACHTIGE jurk! Maar ik geloof dat hij van de vorige collectie is en ik ben daardoor al enkele keren van een kale reis teruggekeerd. Blijkbaar is de collectie 2009 nu bijna totaal uitverkocht, laat staan 2008 (die vind je zo goed als nergens meer).Ik denk wel dat ze cymbeline hebben bij Pierre-Yves in Aalst. Bel s daarvoor.Groetjes, stephanie
Hey,De jurk zat idd in de collectie van 2008 maar is in 2009 opnieuw in de collectie gestoken. Ik geloof dat we er €1600 voor betalen maar of de retouches daarbij zitten weet ik niet meer.groetjes,Nele08-08-09